It's been a long long time

Det har blivit en vana att bara uppdatera bloggen 1 gång i veckan. Inte bra, inte bra.. Ska försöka bättre mig. Veckan som gått har jag bara jobbat och tränat. Har gått hem 3 dagar i rad också. Fan va duktigt av mig. Ganska behagligt att gå hem från jobbet på kvällarna nu, även om det är mörkt, så är det behagligt i luften. Inte för varmt och inte för kallt. Tar ungefär 30 minuter att gå så det är lagom.

Igår var det halv dag på jobbet eftersom det är allhelgona afton. Slutade redan klockan 12, riktigt skönt att få gå hem redan vid lunch. Åkte in till stan och gick och vänta på Ewe och Emma. De sluta vid 13. Gick i massa affärer och kolla runt. Blev en del för min del. Inte så mycket kläder, mest onödiga saker.. som typ duschcréme och ansiktsmask :P haha.. Kollade på kontot innan och då hade jag gjort av med 1100 kr, inte alls bra. Fast vi åt och fika också. Åt på vårt gamla stamis ställe, Kungshallen. Blev tacos för min del, sen gick vi och fika på Coffeehouse by George. Var mysigt och sitta där och prata om allt möjligt :)

Sen skilldes vi åt vid T-centralen och åkte hem på olika håll. Glömde att hämta ut mitt paket, så jag tvinga med Johan att följa med och hämta ut det, sen köpte vi med lite onyttigheter hem. Satte mig i soffan och la in musik i min nya mp3. Fan va bra den är. Älskar den. Och hörlurarna är väldigt bra :) Me like. Sen titta vi på en gammal Indiana Jones film, tills vi blev trötta och somna..


Lötsjön som jag brukar gå/springa runt :)

Vaknade vid 10 idag. Eller vakna redan vid 8 men somna om efter ett tag. Var skönt att få sova ut. Sen hoppa jag i mina träningskläder och gick ut. Blev en runda på nästan 1½ timme. Skönt ute. Och mycket roligare nu när jag har en ny mp3. Dunka på bra.

Idag ska jag inte röra ett finger. Eller jag ska inte göra något. Bara vara hemma. Vi tänkte gå och handla snart. Blev så sugen på något gott kött och typ bea-sås till. Mums.

Kommentarer
Postat av: Ewe

jag vill också äta nåt gott ikväll men vi har typ ingenting haha. får bakiskäka pizza imorn =D

2011-11-05 @ 14:04:50
URL: http://ewees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0