"Baby gör mig hel, jag kommer alltid vara den"

Nu var det ett tag sen jag uppdatera sist. Wops. Men Johans dator har gått lite sönder så vi måste dela på min lilla laptop tills han har fixat sin, som antagligen blir imorgon.

Onsdag idag. Har varit ganska stressigt på jobb både igår och idag. Vi har nämligen varit på utbildning i Microsoft 2010. Var lite kul faktiskt, fast jag blev riktigt trött den sista timmen, tror nästan jag höll på att somna :P Så alla andra arbetsuppgifter fick vänta. Fick ta en kortare lunch också men det gör inte mig något, mer pengar då. Jag fick i alla fall gjort det jag skulle göra.

Efter jobbet gick jag till Duvbo, tar ungefär 30 minuter. Gick inom grillen som ligger precis vid tunnelbanan och köpte med hamburgare hem till mig och Johan. Var inte så värst gott men gick att äta eftersom jag var riktigt hungrig. Passade på att hämta ut mitt paket också. Hade beställt en ny foundation och "gå-ner-i-vikt" pulver kallar jag det eftersom jag glömt vad det heter. Har inte testat sånt innan men tänkte det kan väl inte vara så farligt, men fyfan va äckligt det var. Usch fy, hur kan man äta sånt? Smakar ju vidrigt. Så är det nån som vill ha så får ni gärna den :)

Har pecis fått en jätte fin present av älskling, nämligen ett par stövlar som jag velat ha väldigt länge. Ett par UGGS, eller de är som UGGS men heter Shepherd istället. Så förmodlingen på fredag får jag dem. Wiiiie, längtar som tusan. Nu kommer jag inte frysa om fötterna i alla fall. Och har jag nämt att jag har världens bästa pojkvän? ;)

Imorgon är det jobb som gäller, tänkte träna efteråt och sen på fredag är det jobb och efter det blir det bio med Ewe och några till från hennes jobb. Blir Breaking Dawn första delen :) Nu ska jag se på senaste Desperate Housewives och 90210.

Kommentarer
Postat av: ewe

Jag vill oxå köra ner i vikt pulver men det smakar bajs :/

2011-11-16 @ 20:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0