Snart dags!

Fy vad jag är mätt nu. Har precis ätit middag och sen tårta ovan på det. Till middag blev det wokade grönsaker med lax. Bakade en liten marängtårta innan, men jag misslyckade. Den blev inte riktigt klar i mitten och den blev lite bränd ovanpå. Smaka inte alls gott, ända som var gott var chokladen, grädden och kiwin. Nej den gör jag då inte mer. Bara mamma som kan lyckas med den tårtan!


Ser god ut men det var den icke :P

Idag var jag och skrev på anställningsbevis för mitt nya jobb. Börjar imorgon. Wiho, det ska bli kul och spännande. Ett helt nytt jobb med helt andra arbetsuppgifter än vad jag är van vid. Har bara jobbat som frukostvärdinna så det ska bli kul med annat. Och framförallt, det är ett måndag till fredag jobb, 8-16.30. Vad jag har längtat efter det. Så framöver kommer jag ha helgerna helt fria. Fan va nice!!

Efter mötet shoppa jag lite. Köpte två par shorts och ett linne på Gina Tricot och en ny mascara på Kicks. Nu ska jag bara mysa framför tvn resten av kvällen :)

Kommentarer
Postat av: Ewe

lovely :) good luck tomorrow!

2011-05-24 @ 21:17:39
URL: http://panicswitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0