Pull yourself together

När jag vakna imorse trodde jag att jag fortfarande drömde. Tittar ut genom fönstret och ser det snöar! Tappa boktavligen hakan. Snöa i maj? Come on. Det ska vara minst 15 grader och sol i maj. Nej detta är inte acceptabelt. Men det har slutat snöa, regnar lite nu i stället. Bättre än snö.

Känns som jag inte har något vettigt att skriva om nu mera. Går min utbildning. Börjar kännas lite tråkigt nu, eller mest tråkigt. Dagarna är så långa, och jag har insett lite mer och mer att detta kanske ändå inte är något för mig att jobba med. Jag känner mig så kluven, vet inte in eller ut. Hatar att ha beslutsångest.

Har funderat på att börja plugga till hösten. Funderar lite på barn och fritidsprogrammet. Hitta ett perfekt och nära ställe också. Fridhemsplan. Tror Tessan plugga där och hon verka gilla det. Och jag tror det hade passat mig perfekt. Älskar att leka och passa min systers barn, man blir så glad av dem, även om dom tar slut på ens krafter så får de en att skratta och vara glad. Ska gå på öppet hus på torsdag med Emelie.

Usch varför kan man inte få något på ett silverfat nångång? Brukar inte be om saker, men att hitta ett jobb man trivs och vill ha hade varit tacksamt för en gångs skulle. *suck*

Nu ska jag gå tillbaka till mitt grubblande.


Såhär ser det ut efter jag har "jagat" en spindel. haha :P

Kommentarer
Postat av: SHORTYS

sv; tack!! :) fast jag är heeeeelt körd =(

2011-05-04 @ 23:08:48
URL: http://shortys.se
Postat av: Emelie

Jättefin blogg =)

2011-05-05 @ 11:10:37
URL: http://emelllieh.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0