If friends were flowers, I'd pick you

Jag försummar bloggen mer och mer. Förlåt bloggen, och min enda läsare som är Ewe ;) (Om ni är fler så förlåt till er också). Har inget kul att skriva om eller så orkar jag bara inte.

Veckan har gått fort i alla fall. Skönt med lite helg snart. Är nervös inför imorgon. Vill inte berätta om vad än, gör det när allt är glasklart.

Har missat helt att titta på de senaste avsnitten av mina serier, som är: Desperate Housewives, 90210, The Vampire Diaries, Grey's Anatomy och Supernatural. Tänkte ta igen dem imorgon, eller i alla fall till helgen. Har inget inplanerat och det skulle regna i helgen så kan lika bra sitta inne och titta på serier.


Från i lördags. Vi är så sööööta! ♥

Kommentarer
Postat av: SHORTYS

svar: åh ja det är riktigt jobbigt =( nu tar jag mig en cola, jag som inte druckit det på 4,5 månad. Då är det illa =( ush och fy, hoppas du har det bättre än jag. kram

2011-05-12 @ 21:38:54
URL: http://shortys.se
Postat av: Ewe

dendär bilden e grym, undrar vem som va fotograf :P

2011-05-13 @ 13:29:31
Postat av: Nichole

¨Jag "smygläser" din blogg ibland;)

2011-06-19 @ 20:29:01
URL: http://thesweetnicole.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0