I want to break free!

I want to break freeeeeeeeeeee! Haha, har fått den låten på hjärnan nu. Sitter och lyssnar på bandit rock hela dagarna så ibland hör man många låtar om och om igen.

Det har varit en bra vecka so far. Började på nya jobbet i onsdags. Fick sitta med och titta och knappa lite själv. Sen igår satt jag helt själv med inskrivningar, samma idag. Börjar kunna det mer och mer, men det går inte 10 minuter innan jag måste fråga något. Haha, känner mig så jobbig. Men bättre att fråga än att det blir fel.

Och igår fyllde en chef år, så han fick en stor överaskning. När han kom in på sitt kontor satt Peter Forsberg i hans stol. Han blev väldigt förvånad och glad förstås. Haha, det var roligt att se en kändis. Tror nästan det var min första IRL sen jag flyttat hit till Stockholm :P

Skönt med helg nu. Hoppa av bussen i Duvbo och gick resten hem. Tar ca 30 minuter. Eftersom jag inte tränar så måste jag röra på mig på annat sätt. Mötte Johan, beställde pizza och sen handla vi lite gott på Hemköp. På tal om min älskling, han har rakat sig helt! Blev lite chockad när jag såg det igår när jag kom hem. Tycker inte han passar i det alls, men det är skönt att ta på hans huvud :P haha.



Imorgon ska Johan jobba kväll, så jag ska umgås lite med mina tjejer. Ska till Camilla, jag Ewe och Tessan. Måste grilla om det blir fint väder. Är inte så himla sugen på att dricka. Drack tillräckligt förra helgen så det räcker :P

Nu blir det mys i soffan resten av kvällen. Känner mig jätte trött men ska försöka hålla mig vaken till 23 i alla fall. Jag är ju ledig imorgon så då kan man inte lägga sig så tidigt.

Trevlig helg på er! :)

Kommentarer
Postat av: Ewe

d e så sjukt drygt att man e så galet trött på fredagkvällar när man vill passa på att va uppe :/

2011-05-27 @ 22:24:03
URL: http://panicswitch.blogg.se/
Postat av: Anna

Sv: Tack! Vad gullig du är :-) Det var knallrött från början, nu har färgen dragits ur.....haha

2011-05-28 @ 10:06:57
URL: http://annakanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0