Grillning i Rålis

Skrev detta igår, men gick inte att uppdatera då, så här kommer det.

Dagen började med att jag vakna vid 11 tiden. Åt en lätt frukost sen åkte jag och Johan och träna 1 timme. Kändes riktigt skönt. Måste börja träna mer regelbundet. Efter det åkte vi hem och duscha, gjorde iordning oss sen åkte vi hemifrån vid 16 tiden. Köpte med oss en grillad kyckling, för vi orka inte ta med oss grillkorv o allt. Trodde vi skulle vara bland de sista att komma till Rålis, men vi var först, så vi satte oss ner och sola en stund innan de andra kom.

Ewe, Camilla och Charlie hade köpt kött att grilla. Men de hade inget att tända grillen med. Smart! Så de fick fråga runt bland folket. Men tillslut så åt vi. Fan va gott det var. Jag var utsvulten. Hade knappt ätit något under dagen så det var extra gott. Sen kom Jonatan och Miranda också. Och lite senare Tessan, Niklas, Robert och Andreas.



När jag och Camilla skulle gå på toa, gick vi förbi ett par svarta killar som började fråga Camilla om hon var Cameron Diaz syster och om hon var supermodell. Sen följde de efter oss tillbaka till vårat gäng en bit bort. Så bara satt de där och titta på oss. Miranda och Camilla bjöd in dem att sitta med oss. Awkward! Vi tjejer gick på toa allihopa för vi tyckte dom var jobbiga. Sen gick vi bort och åkte linbanan. Tillslut gick de svarta killarna så vi blev av med dem.

Jag fick lite för mycket att dricka, blev ganska full. Eller jag drack inte så mycket, men jag hade inte ätit så mycket och det var ett tag sen jag drack sist så jag var lite för lättpåverkad. Kommer ihåg när jag satt hos Camilla så skulle vi resa oss upp, men jag kom inte upp så jag ramla baklänges och la håret i smält marshmallows och korv. Sen fastna en plastgaffel i min strumpa :P Johan fick hålla i mig när vi skulle gå till Boule Bar. Trodde inte jag skulle komma in, men det gjorde jag. Var ingen vakt som stod vid dörren.




Vi satt där ett tag. Var riktigt hungrig också så vi åt lite. Blev en pommestallrik med god sås. Så himla gott. Sen ville folket gå vidare. Påvägen blev vi av med Ewe och Charlie också. De gick hem fick vi reda på sen. Men i alla fall, vi gick till en bar på Fridhemsplan. Copperfields hette den. Satt där i kanske nån timme. Niklas bjöd alla på varsin corona också. Generöst!

Sen åkte jag och Johan hem. Gick inom McDonalds också köpte lite fyllekäk. Sen när vi kom hem envisades Johan med att vi skulle se Transformers. Men han somna i soffan efter 15 minuter :P Glömde ta mina bakis tabletter innan jag la mig så jag mådde inte bra imorse. Men nu känns det betydligt bättre, är fortfarande seg i kroppen så ska bara ta det lugnt idag.

Var i Hallonbergen innan och fixa med bredband och sen storhandla vi på PrisXtra. Ska snart laga middag. Blir färsk potatis och biffar :)

Tack alla för i lördags! Var grymt kul :D


Kommentarer
Postat av: Ewe

fan va kul det var, surt att jag missa det sista :P

2011-05-09 @ 20:47:47
URL: http://panicswitch.blogg.se/
Postat av: lovisa

Hej är allt bra idag??:)



Just nu har jag en tävling där du kan bli veckans blogg vilket innebär att JAG kommer intervjua dig, publicera detta i ett inlägg på min blogg där jag även länkar till din blogg!

låter det intressant?:)

Kika då här: http://lavitadilovisa.blogg.se/2011/may/veckans-bloggintervju.html#comment

2011-05-11 @ 14:31:50
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0