Give it to me right or don't give it to me at all

Helgen gick fort. Alldelse för fort. Det blev en lugn och regnig helg med massa mys. I lördags var det eurovision song contest. Ewe och Charlie kom hit till mig och Johan. Satt och titta på det hela kvällen. Fan va surt att Eric inte vann, men 3e plats är inte dåligt heller :) Efter det var slut, titta vi på film. Blev Anaconads. Vi blev ganska trötta, Johan somna i soffan. Sen åkte de hem vid 3 på natten.


Jag sov ganska länge igår, tror klockan var 12.30 när jag gick upp. Johan däremot gick upp redan vid 9.30. Fattar inte hur han kan gå upp så tidigt när man gått upp tidigt hela veckan. Jag är en sån som måste sova ut på helgen och kan sova hur länge som helst :P But that's me. Gjorde inte så mycket igår heller. Titta klart på alla serier. Sen myste vi framför en film och god mat.

Tänkte gå ut och ta en powerwalk, men nu öser det ner med regn. Ska träna med Ewe sen i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Ewe

När man gått upp ruggigt tidigt hela veckan går det inte att sova så länge på helgerna ;p okej kanske om man varit uppe till typ 4 på natten, men på lördagmorgon brukar jag alltid vakna självmant ganska tidigt.

2011-05-16 @ 21:09:18
URL: http://panicswitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0