For all we know we might not get tomorrow

Nu är helgen slut igen. Fan va trist. Man borde få längre ledigt. Borde vara ledig fredag till söndag, och inte lördag till söndag. Om jag hade suttit i riksdagen hade jag föreslagit det ;) Jag hade blivit en bra riksdagsledare, tror jag haha.

Igår vakna jag vid 10. Gick ut och jogga med älskling i typ 1 timme. Var skönt att röra på sig. Kändes bra sen i benen. Duscha och åt frukost, sen fick jag stressa lite, skulle träffa Ewe och Camilla i stan klockan 14. Men jag hann. Träffa först Ewe, sen åkte vi till slussen och träffa Camilla där. Men vi fick åka tillbaka till tc för att gå på systemet. Fan va mycket folk det var på stan. Krylla av dem. Och kön inne på systemet var jätte lång, men gick ganska snabbt ändå. Köpte inte så mycket att dricka. Kände inte för att dricka egentligen. Har druckit de 3 senaste helgerna så..





Sen gick vi och handla lite på Hemköp. Efter det träffa vi Tessan, sen åkte vi vidare till slussen och tog bussen till Värmdö. Höll på att missa bussen, fick springa som galningar, men vi hann :P Bussresan tog ungefär 30 minuter. Men kändes betydligt längre.

Var en väldigt mysig gul stuga. Skulle kunna bo där, lätt. Om det bara hade varit bättre förbindelser med buss så. Men anyways, killarna hade börjat laga mat, för vi var riktigt hungriga. Blev tacos. Var så himla gott. Sen satte vi igång och drack och dansa, var mest Ewe som dansa och drack, min lilla darlo blev full ;) Sen gick alla tjejer in på toan, mitt i allt skulle Camilla duscha. Så hon satte sig i badkaret buttnaked och började raka sig o allt. Haha, har aldrig varit med om en galnare tjej alltså. Hon är helt underbar.

Efter några drinkar så blev vi alla trötta, så det blev en film i stället. Började titta på Ice Age 3. Den är så söt. Men orkade inte titta klart riktigt, sen kände jag för att åka hem. Så vid 21.30 följde Camilla, Victor och Tessan mig till bussen. Var en himla långresa hem, kändes det som i alla fall. Var hemma vid 23. La mig i soffan och titta på film tills Johan kom hem.


Jag borde bli make-up artist. Sminkar ju hur bra som helst ;)


Idag har älskling och jag varit i stan. Shoppade lite kläder. Johan shoppa mest. Jag hittade saker men jag känner mig så stressad när Johan är med så det blev inte så mycket för min del. Mycket roligare att shoppa med en tjej faktiskt. Ewe vill du shoppa en dag med mig? :P Köpte två shorts och två linnen på Cubus. Och en lång klänning på H&M, men jag vet inte om jag vill ha kvar den, ser ut som ett hus i den :P

Efter shoppingen åt vi på kungshallen, blev friterad kyckling för min del, Johan tog kyckling med bulgur. Sen åkte vi hemåt. Köpte med brända mandlar, fan va goda dem var. Men nu är det nog med onyttigheter. Funderar fan på att gå på nutrilett dieten nu :P Jag har gått upp 2 kilo. Grr! Jag vill gå ner minst 6 kilo. Jag behöver någon som drar mig i håret och säger till mig. Johan är så inte bra på det eftersom han själv inte äter så nyttigt.

Ska försöka vara nyttig denna vecka. Och träna! Skönt att bara jobba 3½ dag denna veckan :)

Kommentarer
Postat av: Ewe

följde de dig till bussen? haha det märkte inte jag ens. ;p haha ett hus.. du e så rolig :) ja sure vi kan shoppa, va sägs om torsdag eftersom man e ledig då? jag orkar inte tänka på att gå ner i vikt längre. tänker inte ens ställa mig på vågen mer. satsar bara på att få mer fast kropp, mer muskler/mindre fett och att kläderna passar bättre :)

2011-05-29 @ 20:03:06
URL: http://panicswitch.blogg.se/
Postat av: Ewe

gud vilken härlig header :D

2011-06-01 @ 10:49:32
Postat av: Jenny

sv; Jeansshortsen är köpa på H&M :) Den blommiga klänningen är köpt på Nelly, tror dock att den är slut nu då jag köpte den på rean i januari :/



Härliga bilder! :)

2011-06-01 @ 12:49:40
URL: http://cordell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0