Everybody vouge!

Jag mår ganska bra just nu. Saker och ting verkar ordna sig nu. Håller tummarna, för vad säger jag inte.. än. Tss. Och jag mår inte bara bra, utan jag är väldigt lycklig också. Lycklig för att jag har min underbara Johan. You are my shining light, yeah you light up my life! Och mina underbar vänner förstås. Och familj, som jag saknar så oerhört mycket. Älskar er


Från i julas. Haha, ingen är beredd.. <3

Har inte gjort speciellt mycket idag. Tänkte ut och jogga, men det blev försent och sen börja det regna och åska. Men jag gjorde lite träning här hemma i stället.

När älskling kom hem gjorde vi amerikanska pannkakor. Blev misslyckade, men vi åt dem ändå. Känner mig inte speciellt mätt. Får äta någon macka nu i stället. Efter det tog jag ett varmt bad. Och nu ligger jag här i soffan och tittar på tv. Myspys.

Oh vad jag längtar till helgen. Wiiie :D

Kommentarer
Postat av: Ewe

helgen kmr bli awesome:)

2011-05-17 @ 21:35:07
URL: http://panicswitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0