Eurovisionkväll

Ikväll blir det eurovision kväll hemma hos mig och Johan. Har bjudit in lite folk. Men än så länge blir det bara Ewe och Charlie som kommer. Vet inte om Tessan och Niklas också skulle komma. Men ajja, det blir säkert bra ändå :)

Det är typ bara jag och Ewe som kommer titta på det för Johan hatar det, vet inte om Charlie är så intresserad av det. Men då får de sitta vid datorn eller öla på balkongen i stället.

Vakna vid 10.40. Åt frukost och började tvätta, dammsuga och plocka undan. Sen hoppa jag in i duschen. En stund efter så ringde Emelie och fråga om jag ville följa med på öppet hus till nån musikskola som hon tänkt söka till. Så jag fick stressa och sätta mig på tunnbelbanan sen buss för att möta upp henne i Solna.

Var ganska najs skola. De hade massa inspelnings studior, som bland annat Westlife och massa rockband hade varit och spelat in, så det var lite coolt :P

Sen åkte jag hem. Gick till ängen bakom tunnelbanan där Johan och Charlie tränade lite. Sen gick jag och handla på Hemköp, köpt middag som blev kotletter, färskpotatis och bea-sås. Ska snart börja med det, är vrålhungrig. Sen är det bara att invänta gästerna :)


Kommentarer
Postat av: Ewe

det var mys, o nästa helg blir ännu bättre :)

2011-05-15 @ 21:00:52
URL: http://panicswitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0