Dåliga filmer!!!

Har sett två filmer som jag tänkte skriva om vad jag tyckte. Den första var The Last Exorcism. Handlar om en präst som utför exorcism. Han får ett brev om att hjälpa en flicka. Och under tiden blir han filmad av ett filmteam som dokumenterar allt. När de kommer dit göra han då en exorcism på flickan, men det hjälper inte. Så han får göra en gång till. Kan inte avslöja allt för mycket för er som inte har sett den och vill se. Men jag kan säga att den var inte alls bra. Och slutet var helt cp. Den får bara 1 av 5 möjliga.



Andra filmen såg vi idag. Den hette Insidious. Handlar om en pojke som inte vaknar upp igen. Han ligger i nån typ av koma. Sen börjar hans mamma se konstiga figurer och spöken. De tar tillslut hjälp av ett medium of some kind. Denna var lite bättre, och man hoppa till några gånger. Men den var ändå väldigt konstig. Och slutet på denna var också helt cp! Den får 2 av 5 möjliga.

Hatar verkligen filmer med konstiga slut. Bland de sämsta som finns. Så nej jag rekomenderar inte dem, inget att se på bio i alla fall. Jag hade blivit fett besviken om jag sett dessa på bion. Absolut inte värt pengarna. Inget jag ser om heller.

Kommentarer
Postat av: Ewe

jag ser aldrig om skräckisar :P

2011-05-01 @ 20:41:53
URL: http://panicswitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0