Awsome weekend

Vilken helg alltså. Best so far this year. Fredagen började hur bra som helst. Gick och väntade på svar från Nikon, om jag skulle få jobbet eller ej. Tillslut ringde mobilen, var jätte nervös när jag skulle svara. Och när jag hörde han säga att de vill ha mig så blev jag överlycklig. Hoppa upp och ner av lycka. Kände en otrolig lättnad. Så på onsdag börjar jag där :)

Sen när älskling kom hem packa vi väskan sen begav vi oss till t-centralen, mötte Ewe där, åkte vidare till stadion där Charlie väntade på oss. Gick inom systemet och köpte lite dricka, sen åkte vi till Ekerö. Härlig känsla att komma bort från stor stan till lite mer lantligt ställe.








Handla lite på Lidl och sen Coop sen var vi framme vid stugan. Så himla mysigt ställe. Rött litet hus precis vid vattnet. Där skulle jag kunna bo hela sommaren.

Så fort vi kom dit satte vi igång grillen. Vi var jätte hungriga. Blev gott marinerat kött. Resten av kvällen spela vi "öl-spelet" fast vi hitta på lite andra regler plus att vi gjorde en helt egen kortlek eftersom vi inte hitta någon. Sen helt plötsligt ville Ewe bada, så vi bytte om och hoppa i vattnet. Fan va kallt det var, men riktigt skönt efteråt. Sen blev vi ganska trötta så vi gick och la oss allihopa. Klockan var runt 23, men vi hade varit uppe så tidigt.

Vaknade vid 10.30 igår, kunde inte sova längre. Var trångt att sova två stycken i en 90 säng och plus att det var varmt. Gick upp och städa undan lite och åt frukost. Ewe och Charlie kom inte upp fören lite senare. Vi försökte oss på att springa en runda, men jag och Ewe kom efter ganska mycket, vi gick resten av vägen hem medans killarna fortsatte 2-3 runder till. Sen mata vi hästarna. Var så söta, när vi sprang så trava de efter, saknar hästar och ridning. Kanske ska börja med det igen :)






Jag är ganska dragen här! Vi ringde till Jonatan och låtsades att jag födde barn.. haha.

När vi kom tillbaka la vi oss och sola på terrassen, killarna boxades. Var riktigt nice väder ute. Sen var det dags för ett dopp till, men det var betydligt kallare mitt på dagen. I chickend out :P Låg och solade så länge solen var uppe. Sen grilla vi på kvällen igen. Blev kyckling, så himla gott. Grillat är fan godast!! Efter det hamna alla i mat-koma så vi tog en kvällspromenad. Hittade en lekplats, och gungade. Var så kul att gunga, kittlades i magen. Sen gick vi tillbaka och spelade öl-spelet. Jag var så himla dålig på storyn, kom inte ihåg ett ord, så jag fick dricka hela tiden. Fick lite för mycket att dricka. Hade himla humörsvängningar, sen ringde Ewe upp folk från min mobil. Haha.. roligt hade vi i alla fall. Somnade i soffan vid midnatt kanske.

Otroligt nog kände jag mig inte alls bakis idag när jag vakna, hade lite ont i nacken och lite huvudvärk men inget mer. Började städa typ direkt när vi vaknat, sen jogga killarna. Jag och Ewe satte oss och sola och åt frukost i solen. Åkte hem vid 15 tiden. Stannade och åt pizza också.

Skönt att vara hemma nu. Borta bra men hemma bäst!

Kommentarer
Postat av: SHORTY

svar: tack för dina fina kommentarer =) vet inte om jag skrivit det? haha :) inte haft tid att svara, men kul att du är kvar hos mig trots att jag haft en blogglös vecka! KRamar

2011-05-22 @ 21:42:32
URL: http://shortys.se
Postat av: Jonahtan

Fyllon. ;)

2011-05-22 @ 21:57:27
URL: http://mrjwe.blogspot.com
Postat av: Ewe

det var himla kul, sommaren börjar tidigt i år :)

2011-05-22 @ 22:08:05
URL: http://panicswitch.blogg.se/
Postat av: SHORTY

svar: aww tack söta =)=) Ja det känns sjukt bra, måste bara skaffa cykel så jag slipper busskostnaden varje månad, måste ju tänka på sånt nu också haha!



Grattis till jobbet! :D Vad innefattar din tjänst? :D kram

2011-05-23 @ 12:40:14
URL: http://shortys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0