Ajajaj..

..aj! Min rygg alltså. Lyfte lite tungt idag så jag har värk i min rygg nu. Bara bevis på att man har en otränad rygg. Blir att börja träna den. Så kan jag inte ha det. Måste nästan ta en ipren om jag ska kunna spela tennis med Emelie sen ikväll.

Vakna vid halv 8 idag. Åkte iväg på lite ärende i Sundbyberg. Sen påvägen hem börja det regna. Men blev sol igen efter lunch. Hoppa in i duschen, sen iväg igen för att träffa Johan. Vi gick först och åt på Subway. Som btw har helt underbart goda mackor. Pröva dem om ni inte gjort det! Efter det gick vi på Systemet och köpte lite dricka till helgen.

Efter det åkte Johan hem, och jag gick och letade efter en bikini. Sundbyberg har inte så många affärer så jag gick först in på Lindex och letade som en galning, hitta ingen som jag föll för direkt, men tillslut köpte jag nån grönmönstrad. Gick vidare till Åhlens och där hittade jag direkt en som jag blev totalt kär i. En blommig bikini. Satt perfekt, förutom överdelen som är lite liten, men jag får inte hoppa så mycket så funkar det perfekt :P Så jag köpte den, och lämna tillbaka den andra. Riktigt nöjd. Och billig var den också.



Tänkte ringa mamma och prata lite skit sen ta en powernap så jag orkar spela tennis sen :P

Woooh i helgen blir det roligheter. Blir nog ingen uppdatering fören på söndag. Så trevlig helg på er.

Kommentarer
Postat av: Ewe

täänk va fin den där bikinin skulle vara på stranden i grekland ;)

2011-05-19 @ 16:50:33
Postat av: Jenny

Jättefin bikini! :)

2011-05-31 @ 15:43:22
URL: http://cordell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0