I am here to stay

Åh jag hatar verkligen att vara ensam hemma :( Det känns så tomt och tyst utan Johan. Gillar inte när han jobbar kvällar. Han jobbar alldelse för mycket nu känns det som. Jag är glad för hans skull att han fått jobb men blä va tråkigt det är att vara ensam på kvällarna! Entering depp humör. Ni tycker säkert jag är löjlig som känner så men om ni hittar nån så underbar som jag har gjort, så kommer ni också känna att ni inte vill vara ifrån varandra!

Men nu till något helt annat. Igår blev det lite fest. Jag har ju fyllt år så jag fira det med mina närmsta vänner. Var bara jag, Ewe, Miranda, T och Johan. Vissa kunde inte komma eller så mådde de inte bra. Men vi hade kul ändå. Förfesta här hemma, blev för mycket jägermeister för min del, gick in i städskåpet och vingla rejält när vi gick till tunnelbanan. Ewe fick hålla i mig :P





Vi gick hemifrån vid 23. Miranda åkte hem medans jag, Ewe och T åkte vidare till stan för att gå till Lobby. Kom in gratis. Var ganska lite med folk när vi kom, men de började fyllas på. Vi tog varsin drink också. Applemartini, så himla god. Sen dansa vi som fan. Sen vid 2 kom JP, T gick en halvtimme senare. Vi andra stanna tills 4 typ. Sen gick vi och åt på McDonalds. Alltid lika gott och äta efter man varit ute. Ewe följde mig till t-centralen sen åkte vi hem på olika håll.





Slapp vänta så länge på tunnelbanan. Var hemma vid 5. Var så mysigt att krypa under täcket brevid min älskling som redan sov. Vaknade vid 13, inte bakis! Gotta love bakistabletter. Dock har jag väldigt ont i benen och fötterna. Och magen är spänd precis som jag har tränat :P Weird. Det är verkligen bra att dansa, nästan som att träna ;)

Ska laga middag nu och titta på lite filmer. Måste underhålla mig själv tills älski kommer hem.

Kommentarer
Postat av: Ewe

Inte alls löjligt, jag vet precis hur du känner dig :P skitsnygg ny header btw!

2011-03-06 @ 20:34:41
URL: http://panicswitch.blogg.se/
Postat av: SHORTYS

svar: åh tack söta söta du! Din fina kommentar värmde! :) <3



Nu ska jag sätta på hög och bra musik och träna i rummet ;p wish me luck haha!

2011-03-07 @ 12:12:00
URL: http://shortys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0