Nyklippt

Jag har sovit riktigt gott inatt, för en gångs skull. Annars brukar jag gå upp flera gånger på toa. Men inatt gick jag bara upp en gång. Sen efteråt kom Johan också. Vi brukar vakna när den andra vaknar och går upp :P Sen var det riktigt varmt i sovrummet så vi var tvugna att öppna fönstret.

Johan gick upp klockan 5 för att jobba klockan 6 till 11. Jag gick upp 11, han hann hem innan jag skulle till frisören och klippa mig. Hade klipptid klockan 12. Egentligen gillar jag inte att gå till denna frisören för alla 3 är lika hårdhänta, fast jag säger till att jag är ömhårig. De drar och sliter i håret. Känns som varenda hårstrå åker av. Men de kan i alla fall klippa och håret blir snygg, sen är det så nära också. Slipper ta tunnelbanan och det är ganska billigt. 295 kr :) Men får se om jag hittar nån annan frisör nästa gång. Men jag blev nöjd med resultatet.



Och btw, imorgon ska jag på jobbintervju hos SL i Stadshagen. Tjänsten är kundsupport :P Håll tummarna för mig. Nu ska jag och älski äta pizzzzza. God kväll.

Kommentarer
Postat av: Ewe

snyggt hår darlo :) vårfräscht!

2011-04-02 @ 13:28:01
URL: http://panicswitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0