Inget för mig

Kände mig lite besviken igår efter jag provjobbat på Carotte. Var inte alls som jag tänkt mig och alldelse för stressigt för min del. Så det blir inget med det. Men jag ger absolut inte upp i första taget. Life goes on. Det kommer fler tillfällen det vet jag. Gäller bara att kämpa för det också. I'm a fighther och jag har så underbara människor runt omkring mig som stöttar mig så jag ska nog klara det :)

Ska träna med Ewe senare ikväll vid 18.30, efter hon slutat jobba. Sen imorgon ska vi också träna, sen åka hem till mig, storhandla på Willys, köpa med thaimat och titta på filmer. Så himla mysigt. Var så längesen vi gjorde det. Johan jobbar ändå och jag gillar inte att vara ensam så passar perfekt för lite girls night :) Och jag behöver lite darlo time ♥

Det känns som vår nu också. Solen tittar fram mer och mer och det är knappt någon snö kvar. Man blir så mycket gladare. Vill shoppa lite vår-kläder också. Och nya skor!! Måste ha ett par fake converse :P DinSko har det så ska köpa ett eller två par där :D

Typ nån av dessa och ett par färg-glada skosnöre till :P




Kommentarer
Postat av: Ewe

ska bli myys :D

2011-03-24 @ 15:59:47
URL: http://panicswitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0