I was born to tell you I love you

Ska strax gå och lägga mig. Måste upp klockan 5.45 för att jobba klockan 7. Gillar verkligen inte att gå upp så tidigt. Har verkligen tröttnat på det nu efter snart 4 år. It's getting old. Men måste man så måste man.

Vaknade till vid 8 imorse av att grannen började spela musik. Fan va störigt det var. Johan blev sur och börja banka i väggen. I don't blame him. Till slut stängde de av. När jag vakna igen vid 11 hade Johan redan gått upp och gått ut för att springa. Jag satte mig vid datorn och åt frukost. Emelie fråga om jag ville hjälpa henne att välja matta till hennes kök och hall. Så jag klädde på mig och åkte till Nacka.

Emelie mötte mig sen gick vi till möbelaffären Chilli. Jag är helt förälskad i den affären nu. Hittade så himla mycket jag skulle vilja köpa till Johan och mig. Bland annat en soffa som jag blev stört kär i. Den kostar "bara" 10.000 kr. Får ta och spara ihopa lite cash så vi kan köpa den :)

Emelie beställde ett bord där ifrån, sen gick vi vidare till Jysk. Fan va tråkig affär egentligen. Inte lika roligt att gå i och inte lika fina saker. Men Emelie skulle köpa persiener till köket och vardagsrummet. Var astungt att bära hem men vi klara det. Påvägen hem till henne stanna vi vid en grill och köpte varsin hamburgare. Fan va god den var. Grillat är bäst! Längtar till sommaren och alla grillningar! :D


Från Johan och Kattas födelsedagsgrillning förra sommaren :)

Efter vi ätit försökte vi få upp en persien i köket. Det var inte det lättaste. Jag blev sur, har aldrig tålamod till sånt, men efter ca 1½ timme hade vi fått upp den. Men vi kunde inte rulla ner den konstigt nog :P Haha så vi gav upp och åkte in till stan för att sola i stället. Träffade på Ewe och Miranda vid Östermalmstorg också :P

Vips var klockan 18.40. Vi åkte hem på varsitt håll. Har tagit en varmt bad och nu ska jag som sagt sova.

Trevlig helg folks!

Kommentarer
Postat av: Ewe

fan vilken ful bild du la upp :P

haha tog det 1½ timme att sätta upp den? gud va jobbigt :P

2011-03-12 @ 14:42:10
URL: http://panicswitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0