Give it to me right

Är ensam hemma nu. Johan jobbar till midnatt. Så jag får underhålla mig själv med att städa lite och sitta vid datorn. Har både dammsugat, tvättat golvet och tvättat kläder. Nu är det tråkig kvar, att diska! Gillar verkligen inte att göra det. Måste vara bland det tråkigaste, hatar att diska bestick. Funderar på att köpa en diskmaskin!

Jobbade igår. Var väldigt lugnt, så det blev mest att sitta i receptionen med Jonahtan. Efter jag slutat mötte jag Johan vid T-centralen, sluta ungefär samtidigt. Vi gick och storhandla på Willys. Var verkligen ett träningspass att få hem allt sen. Helt slut när vi kom hem. Gjorde inte så mycket igår, laga middag och titta på Buffy resten av kvällen. Somnade i soffan vid 22. Var helt slut, så jag gick och la mig. Underbart att sova länge idag. Gick inte upp fören vid 11.30.

Har städat undan lite i lägenheten idag. Sen efter Johan åkt till jobbet, gick jag och hämtade ut mitt paket. Hade beställt ett förstorat foto av mig och Johan. Blev jätte fint. Ska bara köpa en stor ram till den också och sätta upp i sovrummet tror jag.

Finns så mycket jag vill göra med denna lägenheten. Bland annat måla om. Köpa lite mer tavlor, och lite krimskrams, så det blir mer mysigt. Det har redan blivit lite mysigare sen jag flytta hit. Innan var det en riktig kill-lägenhet :P Men vi får ta lite i taget. Måste ha pengar också.

Satt och kolla runt lite på bloggar innan och hitta en riktigt bra, kolla hennes blogg här. Hon har väldigt bra tips på hårprodukter och hur man stylar sitt hår. Funderar starkt på att köpa en bra plattång och hårprodukter från Bangerhead. Lite dyrare, men in the end så är det värt pengarna.

Kommentarer
Postat av: Ewe

haha ja kill-lägenheter vet man ju hur de ser ut ;) ungkarlslya!

2011-03-04 @ 22:23:31
URL: http://panicswitch.blogg.se/
Postat av: Bangerhead

Tips! Eftersom du gillar Bangerhead kan denna bara intressant till dig & dina läsare.. Tyvärr finns det bara några timmar kvar på denna erbjudande



ENDAST IDAG! 100 kr rabatt (handlar för 500 kr) (Bangerhead rabattkod)

http://rabatt.se/l/5og

2011-03-14 @ 13:11:44
URL: http://www.rabatt.se/536/Bangerhead/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0