Dance the night away

Så här känner jag just nu!

 

Hemma från jobbet nu. Eller jag har varit hemma i typ 1 timme. Var väldigt trött imorse när klockan ringde. Sov dåligt inatt, vaknade hela tiden och undra när klockan skulle ringa. Hatar när det blir sådär. Men jag var ganska pigg när jag kom till jobbet, men sen de sista timmarna börja det bli lite jobbigare.

Idag är det fettisdagen eller vad man nu kallar det, man äter semlor i alla fall. Vi hade beställt till jobbet, men jag avstod. Gillar verkligen inte det. För mycket grädde och äcklig mandelmassa. Sen är det internationella kvinnodagen också, så visa lite extra kärlek till alla kvinnor ;)

Jonahtan fråga hur det går på jobbfronten idag. Blir ännu mer deppig när folk frågar. Just nu står det helt stilla. Jag hade ett bra flyt ett tag med massor av jobbintervjuer, men inget av dem blev mitt. Jag har sökt och söker jobb nästan varje dag men just nu händer inget. Får inget svar av nån. Imorgon är det sista gången jag ska till min jobbcoach. Lite sorligt. Hon har varit till stor hjälp, tipsat mig om massor av jobb. Får se hur det går utan henne.

Att göra imorgon:
- Sista mötet med min jobbcoach klockan 10.00
- Träffa Tessan och gå en lång promenad
- (Gå på rekryteringsevent Hötorget klockan 13-15)

Kommentarer
Postat av: Ewe

jag vet, hatar när folk frågar om det :P om man hade några goda nyheter skulle man väl berätta dem själv, och har man det inte vill man ju inte prata om det.

2011-03-08 @ 20:44:38
URL: http://panicswitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0