Äntligen fredag!

Äntligen fredag och helg. Känns som jag har haft mycket att göra under veckan. I måndags träna jag och träffa Ewe, i tisdags var jag på intervju på Scandic i Alvik och träffade Tessan och sen åkte jag till Ikea med Emelie, i onsdags var jag och älski hos hans föräldrar, igår var jag på ännu en intervju på Carotte och på kvällen träffa jag och Johan Emelie och åkte hem till henne. Och idag har vi tagit det lugnt. Så fullt upp, fast jag inte har jobbat något denna veckan :)

Haha, fyfan för ikea möbler alltså. Träffade som sagt Emelie i Slussen igår vid 17.30. Åkte först hem till henne och satte in hennes möbler och mattor från ikea, sen gick vi och hämta hennes bord från Chilli och köpte med grillad hamburgare hem. Först åt vi, behövde ju krafter för att montera ihop tv-bänken. Först när vi öppna lådorna så sa jag: "nej jag ger upp", men sen när jag väl börjat så kunde jag inte sluta. Emelie satt mest och titta på medans jag och Johan byggde ihop den. När vi hade kommit ganska långt så insåg vi att vi satt 2 brädor helt fel, så det var bara att ta upp allt igen och börja om på nytt :P Men det fixa vi ganska snabbt. Tror vi började vid 19 och var klara vid 22.30 :P Så det tog jävligt lång tid att sätta ihop den tv-bänken men snygg blev den. Emelie, you owe us big time ;) Vi sa att hon får bjuda oss på all alkohol och mat när hon har inflyttningsfest mohaha ;)

Imorgon bär det av till skåne. Johans föräldrar kommer och hämtar oss vid 9 tiden. Ska vara där tills tisdag. Och sen på onsdag blir det att provjobba på Carotte! Woho! Det känns bra. Intervjun kändes bra. Så håll nu alla tummar på att jobbet blir mitt. Skulle vara så perfekt.

Trevlig helg allesammans!

Ps. Ewe, kan du visa något tecken på att du lever? :/

Favorit låt just nu;
Lil' Red Riding Hood med Bowling For Soup

Kommentarer
Postat av: Ewe

hoppas hoppas att du får d :)

2011-03-19 @ 12:42:00
URL: http://panicswitch.blogg.se/
Postat av: Emyly

hahaha men jag fatta ju fan inte beskrivningen men när jag fatta vad ni gjorde tog jag allt lite tag ;) och jag var grym med spiken hahaha... nej fyfan hemskt :P

2011-03-20 @ 21:53:52
URL: http://www.nattstad.se/emyly
Postat av: Emyly

men vad i helvete funka det inte.. hahaha



i knooooww men ni kunde beskrivningen så jävla bra.. jag fatta nada så.. och ni va bra;) hahaha men när jag fatta vad ni höll på med så låg jag allt i jag med :D haha bäst på o spika med;) men aaahh inflyttningsfest yes!!

2011-03-20 @ 21:55:31
URL: http://www.nattstad.se/emyly
Postat av: SHORTY

svar: åhh tack tack tack =)

2011-03-21 @ 18:15:50
URL: http://shortys.se
Postat av: emyly

meh nu är det ju dubletter där iaf :P CP blogg!!

2011-03-22 @ 10:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0