8 månader ♥

Åh jag mår så himla dåligt :( Känns som mitt huvud ska sprängas vilken sekund som helst. Men det är antagligen för att jag sovit så länge. Somnade redan vid 22 igår, men vaknade vid 23.30. Sen förflytta jag mig in till sovrummet och somnade till igen, men vaknade när Johan kom hem från jobbet vid 01.00.

Jobbade i helgen. Började känna av förkylningen redan i torsdags I think, men trodde inte den skulle bryta ut, men sen i söndags kväll så hosta jag som fan och blev jätte täppt i näsan. Hate it! Och det blir som mest jobbigt på kvällen innan man ska sova.

Men i alla fall. Träffa Ewe efter jobbet i söndags. Vi åkte hem till Emelie i Nacka. Gick först och handla lite supplies till mig på apoteket, sen handla vi middag på ICA. Blev kycklingfilé med pommes. Sen gick vi hem till Emelie och titta på nya Westlife dvdn. Var helt okej, men medlyt sög. Efter det laga vi middag och lyssna på musik samtidigt. Sen blev det The Walking Dead. Jag och Emelie hade redan sett det men inte Ewe så vi såg om det. Riktigt bra serie. Längtar tills det kommer nya avsnitt i höst. Rekomenderar att ni ser den!



Sen gick vi och la oss, typ vid 01-02, men låg och prata massa innan vi somna. Haha, var så roligt :) Tillslut somna vi, men jag hade svårt att sova den natten. Låg mest och hosta. Kändes som ett rivgärn varje gång. Jag vaknade vid 12 tiden, medans de andra vakna vid 14.

Jag och Ewe åkte hem vid 15.30. Tog bussen till Slussen och byte till tunnelbana där. Kom precis hem innan Johan skulle iväg till jobbet, mötte honom på vägen. När jag kom hem igår var jag ashungrig. Blev ingen frukost hos Emelie. Så jag köpte med mig miniköttbullar hem. Lagade de tillsammans med makaroner. Asgott, fast jag kände knappt någon smak :( Men jag fick i mig lite mat.

Låg i soffan hela kvällen och hosta och titta på Buffy The Vampire Slayer. Har sett klart hela första säsongen :) Mys.

Åh det var så underbart att vakna upp tillsammans med min älski. Vi firar 8 månader idag :) Time flies when you are happy! ♥



Jag älskar dig så oerhört mycket!

Kommentarer
Postat av: Ewe

grattis o krya på dig nu! :P

2011-03-01 @ 16:33:55
URL: http://panicswitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0