30 mars 2011

Jag blir sämre och sämre på att uppdatera bloggen. Fy på mig. Men jag har inte haft något intressant att skriva om. Händer inte speciellt mycket just nu. Mitt humör går upp och ner, men jag säger bara, tur att man har så underbara vänner som gör en glad. Och framför allt en sån underbar pojkvän. Börja gråta igår framför Johan för han gör mig så lycklig. Haha.. jag blev lite för emotional :P

I måndags träffa jag först Emelie och åt på Wagamama. Var väldigt gott och mycket fick man. Orkade inte äta upp allt. Lite dyrare men absolut värt pengarna. Dit ska jag gå fler gånger. Verkar vara ett populärt ställe. När vi gick där ifrån var det en lång kö ända ut på gatan. Tur vi hann äta innan.



Sen gick vi till Hemköp, Emelie handla lite, sen gick vi till Åhlens, jag köpte hårfärg. Måste färga mitt fula hår nu :P Har två olika färger i håret, min utväxt och en gammal färg kvar. Ser så risigt ut. Ska klippa mig också. Ska snart gå ner och kolla om det finns tid till imorgon.

Sen träffa vi Ewe som stod och vänta på oss vid spärrarna. Åkte hem till Emelie för vi skulle dansa Zumba. Bytte om till träningskläder sen dansa vi som fan. Haha, det var väldigt roligt. Vi gjorde inte riktigt som de på videon och vi skratta mest. Men vi rörde på oss i alla fall. Det ska vi göra fler gånger. Sen åkte jag och Ewe hem vid 22.30. Haha, på tunnelbanan höll jag och Ewe hand. Folk titta lite. Var hemma vid halv 12. Somna typ direkt när jag kom hem.

Igår var Johan ledig så vi träna tillsammans och laga god middag, eller jag laga middag och sen titta vi på Angel. Mys. Idag känner jag mig väldigt seg, känner för att inte göra något. Skulle träffat Jonahtan men jag dissa honom :P Sorry, another day. Men jag vill ändå gå ut en sväng. Kan inte sitta inne och deppa hela dagen när det är fint väder ute. Solen skiner och allt. Ska i alla fall gå ner till centrum och slänga lite kartonger, beställa klipptid och handla lite.

Jag har i alla fall varit lite duktig. Diskat och dammsugit. Ska nog slänga in lite tvätt i maskinen också.

Kommentarer
Postat av: Ewe

tycker inte alls det ser risigt ut, snarare tvärtom :P

haha kollade folk? märkte inte jag. är för kär i dig för att lägga märke till sånt ;)

2011-03-30 @ 15:50:18
URL: http://panicswitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0