23 år idag!

What a day, what a day! Fyller hela 23 år idag. I'm getting old :P Men det har verkligen varit bland de bästa födelsedagarna ever. Vaknade med älskling vid 10.30. Lite myspys, sen duscha vi och gjorde oss iordning för att åka till stan. Jag öppna presenterna från Johan redan igår. Fick ett presentkort på Gina Tricot och ett fotoalbum. Loved it. Så det blev en heldag på stan med shopping.

Både jag och Johan hitta massa som vi köpte. En lyckad shopping för en gångs skull. Köpte två par jeans, en jeansjacka, som förövrigt var ett riktigt kapp, kosta över 1200 innan men de hade sänkt det till 390 kr, så jag slog till. Sen köpte jag 3 par trosor, en tröja och ett linne. Ville köpa ett par skor också, men pengarna började ta slut. Får köpa det nästa lön i stället :)



  

När vi åkte hem var vi helt slut, vi tänkte gå till Willys, men vi var för trötta, så det blev bara Hemköp. Handla bara middag. Började med maten direkt. Det blev hasselbackspotatis, kotletter med beasås. Och för att jag fyller år så fira vi till det lite extra med mousserande vin. Mm så gott :) Best birthday ever.

Imorgon blir det jobb. Sen är jag ledig hela helgen. Och på lördag blir det utgång. Yay, längtar. Hoppas min förkylning är borta då!!

Kommentarer
Postat av: SHORTYS

stort grattis =)

2011-03-02 @ 23:20:28
URL: http://shortys.se
Postat av: Ewe

kul att du hade en bra bday :) vi ska fira det stort i helgen :)

2011-03-04 @ 00:36:15
URL: http://panicswitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0