Waiting for the end to come

Vart tog sommaren vägen? Bara regn och åter regn. Jag vill ju ha sol och värme. Kom tillbaka sommar, snälla? :( Kolla på smhi's sida, bara regn eller mulet resten av veckan. Kul. Tur man inte ska göra något speciellt på midsommarafton. Vi ska bara vara hemma, antagligen kommer Robert och hans tjej hit och äter middag.

Annars har det inte hänt mycket under veckan. Bara jobb. Har känts lite stressigt nu den senaste veckan. Mycket att göra, men hellre det än att bara sitta där och rulla tummarna. Känner att jag börja komma in i jobbet mer och mer. Och jag kommer bra överens med alla, speciellt med Emelie, men det beror väl mest på att vi är i samma ålder :)

Hämtade ut min klänning och tröja som jag beställt på Nelly.com idag. Måste ha två klänningar till bröllopet i Frankrike. Har en blommig och en orange-aktig klänning. Fick hem en för liten storlek, men jag orkar inte skicka tillbaka, den passar men sitter tight, tur den är stretchig.


Ser betydligt snyggare på!

Oh vad jag saknar Ewe och Emelie. Dom är ju i Ayia Napa! Jag vill också utomlands! Hoppas de har bättre väder än oss! De kommer hem på fredag. Äntligen. Då blir det många kramar på lördag ;) Nu ska jag nog titta lite på tv tills min älskling kommer hem från jobbet, om jag inte hinner somna innan ;) haha..

Blivit beroende av denna låten sen jag var på konserten förra tisdagen :) Soooo good!


Kommentarer
Postat av: SHORTY

svar: tack för dina fina kommentarer =)



självklart, påslakanet kommer från ikea :)



åh, visst känns det tufft? För mig känns det omöjligt att gå ner i vikt. Men vi bara måste klara det här! :)

2011-06-22 @ 19:39:12
URL: http://shortys.se
Postat av: Ewe

haha att säga att vi haft bättre väder än er är minst sagt en underdrift ;)

2011-06-24 @ 22:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0