It's a very very hot day

Åh vilken stressig dag det har varit på jobbet idag. Har världens huvudvärk just nu. Var väldigt mycket utfaktueringar, tog nästan hela dagen. Fick stressa lite, satt i receptionen också så det slowed me down a bit. Men imorgon blir det lite mindre thank god. Men så är det nu på sommaren, många som börjar använda sina kameror så inser de att dom inte fungerar :P

Träffade älskling efter jag slutat så vi gick och handla på Hemköp, skulle egentligen storhandlat på Willys men vi orka inte. Och som vanligt hamnar vi bakom någon som ska krångla. Igår hamna jag bakom en utländsk kvinna som hade köpt isbergssallad, men sen ångra hon sig eller något så hon ville ha tillbaka pengar, sen idag var det en annan kvinna som hade betalt för någon annans frukt. Alla gör vi fel men blir så irriterad på sånt, vill ju inte bli kvar i affären hela dagen.


Från i lördags på Grönan. Haha, båda lika sura :P

Lagade lax, med färsk potatis, gott gott :) Nu är jag mätt och glad. Men nu luktar det fisk i hela lägenheten, hatar den lukten. Håller på att städa ugnen också, luktar bränt varje gång man använder den så det var på tiden att jag rengör den.

Snart är det helg! Bara imorgon och på fredag kvar att jobba denna vecka, sen ska jag bara jobba nästa vecka också sen blir det 2 veckors semester! Woho :D Efterlängtad. Första veckan blir det Frankrike sen andra veckan skulle kanske mamma, min syster och hennes barn komma upp hit och hälsa på :)

Nej nu måste jag fortsätta städa ugnen. See ya later aligator!

Kommentarer
Postat av: Ewe

åh jag måste träffa din familj :)

2011-06-29 @ 21:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0