Night out with the boys

Så skönt det är med lååång ledigt. I love it. Har kunnat sova riktigt länge. Idag vakna jag vid halv 10 men somna om och gick upp vid halv 11. Satte mig på balkongen och åt frukost i solen. Riktigt nice. Sen åkte jag till Sundbyberg för att träna. Hälsa på Johan på hans jobb innan. Fan va snygg han är i sin väktarkostym!! And he's ALL MINE! :D

Anyways.. tränade i knappt 1 timme. Sen mötte jag Johan som sluta vid 13. Gick och åt på Subways. Åkte hemåt, duscha sen var det iväg igen vid 17. Skulle möta JP och Tomas för att gå på bio. Blev nya X-men filmen. Den var helt okej. Bästa var Wolverine scenen! Klockren :)



Efter bion gick vi till nåt ställe som heter Wok House tror jag. Riktigt mysigt ställe med bra musik! Och de hade framför allt väldigt god mat. Lite stark men riktigt god. Där satt vi och ett tag och hade trevligt.

Sen gick vi runt på stan lite, och JP frågade bland annat polisen på engelska hur man tar sig till Gröna Lund. Haha.. Sen när vi strosat runt lite så bestämde vi oss för att åka hem.

Så nu är vi hemma. Safe and sound. Ska snart sova tänkte jag. Orkar inte sitta uppe längre. Imorgon blir det sol, bad och grillning.

Good night everybody.

Kommentarer
Postat av: Ewe

jag vill också gå på bio :)

2011-06-05 @ 23:22:16
URL: http://panicswitch.blogg.se/
Postat av: SHORTY

svar: åh tack :) det är från H&M, men finns där dom säljer Isadora lack :)

2011-06-05 @ 23:35:43
URL: http://shortys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0