Midsommardagen på Gröna Lund!

Det har varit en bra och lyckad helg. Ganska lång helg också. Var ju ledig på fredagen eftersom det var midsommarafton då :)

Jag och Johan bestämde oss för att inte göra något alls på fredagen. Så vi var bara hemma och gjorde riktigt god mat. Vi gjorde fläskfilé med hasselbackspotatis i chilisås. Var så himla gott. Måste göra det igen. Jag tog några glas vin under kvällen och blev riktigt trött och smått berusad. Har inte druckit sen Ekerö typ (3 veckor sen). Men jag piggna till under kvällen i alla fall.




Eric Saade skulle uppträda på Sommarkrysset. Vi såg genrepet. Snygging! ;)


Sen igår var det Gröna Lund för hela slanten. Ställde klockan på 11. Gick upp och åt frukost och gjorde iordning oss sen åkte vi in till Slussen och mötte upp Ewe, Miranda och Tomas. Fan va solbränd Ewe var, rena pepparkakan efter Cypern. Måste också åka utomlands snart!

Vi tog Djurgårdsfärjan över till Gröna Lund. Var fint väder när vi åkte över men sen börja det att småregna. Vi mötte Camilla och Victor som redan var där. Sen åkte vi karuseller hela dagen. Hade grymt roligt. Lite senare kom JP också, vi åkte samma och skrek tillsammans som tjejer ;) Var riktigt hesa sen. Lite senare på kvällen spelade jag och älski på ett hjul där man kunde vinna choklad. Och visst vann vi, på lucky number 13!





Vi var kvar tills de stängde vid midnatt, åt lite nattmat innan vi åkte hem. Alla åkte hem på varsitt håll. Var riktigt kallt också, hade bara linne och jeansjackan, ja och leggins förstås på mig. Så det var riktigt skönt att få krypa ner under mitt varma duntäcke. Var hemma vid halv 2 i natt. Vakna inte fören vid 12 idag. Riktigt skönt att få sova ut. Vakna dock med att jag hade ont i ryggen. Måste ha fått det av alla obekväma sätena, kanske var för att jag åkte Pop-Expressen för mycket :P Men den var så rolig, och bra musik framförallt ;)

Det var en riktigt bra dag/kväll med världens bästa kompisgäng ♥

Imorgon är det dags för en ny jobbvecka. Men ska bara jobba 2 veckor sen är det 1 veckas semester i Frankrike! :)

Kommentarer
Postat av: Ewe

fan va roligt vi hade :D

2011-06-26 @ 15:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0