Långledigt

Blev en kort dag på jobbet. Jobbade bara mellan 8-12. Efteråt åkte jag direkt till gymmet. Träna i ca 1 timme. Skönt att vara tillbaka igen. Nu måste jag bara orka mig dit i alla fall 3 gånger i veckan. Gick hem från gymmet också, tar ca 30 minuter att gå. Var ganska skönt, men väldigt varmt. Hoppas hela helgen blir varm och solig så man kan vara ute och sola och kanske till och med bada!

Är ledig ända tills på tisdag. Härligt :) Imorgon blir det shopping med Ewe, och kanske Emelie. Är i behov av nya linnen, t-shirts, leggins, underkläder och lite klänningar. Även en till bikini. Så imorgon ska jag rensa affärerna ;) Är sugen på att köpa en ny kamera också sen jag börja jobba på Nikon. Lise tog en bild på alla som jobbar där, och wow vilken kvalité på bilden! Så jag har suttit och funderat om jag skulle ta och köpa en ny.


I så fall blir det kanske denna, Nikon Coolpix S3100. Gillar den i blått, sticker ut lite :)


Har precis duschat. Johan sover i soffan så jag passar på att använda hans dator. Mycket snabbare internet! Hatar mitt mobila internet. Så nu ska jag titta lite på klänningar. Måste ha en till bröllopet i Frankrike i juli.

So long!

Kommentarer
Postat av: Ewe

meh trodde du skulle jobba fredag? fan jag vill inte jobba på fredag grrrr.



jag vill oxå ha en ny kamera. men fick precis en ny sååå... din e ju bra, du behöver ju ingen ny :P inte jag heller egentligen.

2011-06-01 @ 23:56:55
URL: http://panicswitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0