It's the time of the season when love runs high

Vilken bra helg det har varit. I fredags efter jobbet träffa jag Ewe utanför Åhléns, vi gick runt och titta lite i affärer. Jag köpte bland annat bh och linnen. Sen träffa vi Emelie och Tessan. Vi gick vidare och titta i affärer och sen lukta vi på massa parfymer medans vi vänta på Camilla och Victor.

Vi gick och beställde biobiljetter, alla utom jag och Emelie. Sen gick vi till Kungshallen och åt. Var vrål hungrig. Blev Taco Bar för min del. Lite senare kom Tomas och joina oss också. Efter vi ätit åkte jag och Emelie hem på varsitt håll och de andra gick på bio.

Jag matcha så jag och Johan hamna på samma tunnelbana hem. Lövely. Resten av kvällen myste vi framför tv och titta på film. Johan drack lite också, han blir så söt när han druckit lite. Han blir mer öppen av sig och vågar prata mer känslor. Haha. Min söta plutt <3 Fan va jag älskar honom.

Somna vid 1 tiden kanske. Vaknde inte fören vid 11. Och jag hade bestämt tid med Emelie och Ewe i slussen klockan 12, men det hann vi inte. Klädde oss och åt frukost sen åkte vi in till Fridhemsplan och mötte Robert, sen åkte vi vidare till Slussen. Handla med oss lite mat sen tog vi bussen till Hellasgården. Var väldigt mycket folk på bussen och varmt. När vi kom fram var det en bit att gå, typ 10 minuter. Var riktigt nice ställe de hittat. Var mycket folk men vi fick plats. Nästan direkt när vi kom dit hoppa vi i och bada. Det var kallt i början men efter ett tag blev det riktigt varmt och skönt. Bättre än Ekerö, där det var svinkallt.




Efter ett tag kom Robert "Leatherface" och sen Tomas. Var väldigt mysigt i solen och bra sällskap. Vid 18 tiden packa vi ihop våra saker och begav oss hemåt. Ewe hitta inte sin plånbok, vi leta över allt men no luck. Fick ringa och spärra kort, sen låna jag henne pengar till nytt SL kort. Hatar när man tappar bort saker, men det kunde varit värre!

Åkte in mot stan och gick från slussen. Träffa Camilla och Victor på nån thai restaurang för att äta buffé. Jag tyckte det var dyrt så jag tog fyra små rätter, men det var inte så gott, åt inte så mycket. Var lite otrevliga servitörer där och varmt och mycket folk. Inget ställe jag går till igen i alla fall.

Sen åkte alla hem till mig och Johan, förutom Emelie. Vi sjöng SingStar, tjejerna mot killarna. Tjejerna vann förstås, jag försökte hjälpa killarna men det gick tyvärr inte. Camilla var riktigt bra ;) Sen såg vi film. Fast vi bytte typ 3 gånger, till slut blev det en Dracula film, Ewe och Tomas somna. Sen åkte alla hem vid halv 2, förutom Ewe som sov över.



Vakna vid 11 idag. Duscha sen åt vi frukost, sen åkte vi in till stan tillsammans. Ewe åkte hem, jag och Johan skulle shoppa lite. Sen titta vi på soffa på Mio. Hitta en vi verkligen ville ha, men det var 6-8 veckors leverans. Fan va lång tid. Vi vill ju ha den nu! Imorgon ska vi åka till Barkarby och titta på Chilli, om vi inte hittar nåt där beställer vi soffan från Mio i stället.

Så det var kortfattat vad som hänt denna helgen :P Nästa helg ska vi fan inte göra något. Imorgon är det dags för ny jobbvecka! Fast på tisdag blir det konsert. Linkin Park ;)

Lite nya kläder :)
Linne från VeroModa, tränings t-shirt från Stadium, shorts från VeroModa, gul bh från Lindex, 2 bikinis från Stadium.

Kommentarer
Postat av: Ewe

fan va cool tränings t-shirt :P

2011-06-12 @ 23:25:57
URL: http://panicswitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0