I know that it's a wonderful world but I can't feel it right now

Var ett tag sen jag uppdatera bloggen sist. Har faktiskt glömt bort den lite *skäms*. Men ja, det har inte hänt så mycket. Har bara jobbat hela veckan. Och varit upptagen med massa saker efteråt. Haha, jag har inte ätit middag hemma på hela veckan typ.

I måndags efter jobbet åkte jag och Johan till Barkarby och titta på soffa. Vi hitta en riktigt mysig och stor soffa på Chilli. Helt kär i den nu. Längtar tills vi får den, vilket är om ca 2 veckor. Can't wait!

Och i tisdags var det dags för Linkin Park konsert i Globen. Åkte snabbt hem och duscha sen åkte vi in till Globen och träffa Ewe och Erik. Var ganska lång kö och plus att det regna så vi orkade inte ställa oss i kön. Fick ända bra platser. Hamna i första delen närmst scenen. I början när det bara var förband stod vi längst till höger ganska långt fram, men sen bestämde jag och Johan oss för att flytta längre bak till mitten, var perfekt att stå där och man såg mycket bättre. Fick så himla ont i ben, fötter och rygg bara men det är sånt man får ta när man går på konsert ;) Men i alla fall, Linkin Park var grymt bra live. Fick en del bra videoklipp med kameran, bilderna blev dock lite sämre, men lyckades ta några bra kort.


Chester, leadsinger :)

Snygge-Mike ;)





I onsdags efter jobbet träffa jag Emelie och Miranda. Emelie fyllde ju 24 år i tisdags så vi gick och åt på en mysig thai-restaurang vid söder. Var väldigt god mat, dock väldigt dyr, men ibland får man spendera lite. Och i torsdags fyllde Johans mamma år så vi blev bjudna på restaurang vid Skanstull.

Igår var det fredag. Har längtat efter ledighet hela vecka. Var en regnig dag, ganska mysigt faktiskt. När jag kom hem gjorde vi egen pizza sen myste vi framför tvn och titta på film. Jag blev dock ganska trött så jag gick och la mig redan vid 23 igår. Var så skönt att få sova ut idag. Vakna inte fören vid 11 idag.

Har precis varit inne i stan och bytt mina skor som jag köpte på Stadium, bytte till större storlek, sen köpte jag nya jeans leggins och en snygg top på Cubus. Fan va jag älskar den affären. Min favorit affär just nu! De har så snygga och mysiga kläder. Love it. Typ hälften av mina kläder kommer där ifrån haha ;P


Kom hem till detta efter en lång och stressig dag på jobbet i torsdags. Blev betydligt gladare. Åh vad jag älskar min habi, du är det bästa som hänt mig

Idag ska vi inte göra något. Ska bara vara hemma och äta god middag och mysa med film :) Trevlig helg på er!

Kommentarer
Postat av: SHORTY

svar; aw jo, ´det vore kul att se henne för gamla goda tider, men jag gillar inte hennes nyare hon. Vissa låtar är bra, men inte mer än så :P haha!



kram

2011-06-18 @ 23:27:01
URL: http://shortys.se
Postat av: Ewe

asbra videor ju :)

2011-06-24 @ 22:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0