First I was afraid I was petrified

Tråkig vecka, även om den har gått ganska snabbt. Har haft mycket att göra på jobbet också, idag fick jag en halvtimmes mindre lunch för vi hade så mycket att packa upp och skriva in. Sen ovan på det är det varmt och svettigt plus att det är min lingonvecka. Det är ingen bra kombination kan jag säga. Känner mig uppsvullen också. Och inte blir det bättre av att jag precis åt en halv pizza och Johan jobbar sent. BLÄÄÄ rent ut sagt. You can tell, jag är irriterad :)

Satt och titta på min tidrapport innan, och märkte att vi är lediga på midsommarafton, som är en fredag. Skönt med 3 dagars ledighet. Undra vad man ska hitta på? Kanske gå på Gröna Lund?

Om 5 veckor är jag ledig i 1 vecka, och vi åker till Frankrike för att gå på bröllop. Ska bli riktigt kul. Mitt första bröllop! Har alltid drömt att få gå på ett. Har letat efter en klänning man kan ha, hitta en på Nelly.com, men är fortfarande lite osäker om jag ska ha den. Beställde i alla fall hem den och hämta ut den igår. Har inte tagit bild än, så det får bli denna från deras hemsida.



Imorgon är det äntligen fredag och helg! Efterlängtad! Ska nog inte göra något speciellt i helgen, känner inte för det. Ska i alla fall träna som fan. Har halkat efter med det. Ska ut i fina vädret och bränna lite fett. Känner för att shoppa lite också, har ju fått skattepengarna nu också. Inte mycket men bättre än att betala tillbaka :)

Ska lägga mig i soffan och titta på tv tills min älskling kommer hem!

Kommentarer
Postat av: Ewe

nej vänta till midsommardan me grönan, då kan vi gå :D jag kmr ju hem på midsommarafton.

jag vill oxå gå på bröllop, ni får gifta er :)

2011-06-09 @ 22:09:00
URL: http://panicswitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0