You're just too good to be true

Jag tänkte uppdatera igår men det blev aldrig av. Vet inte varför. Kommer inte ihåg vad jag skulle skriva om heller. Hm.. Kan väl berätta om helgen i alla fall :)

I lördags åkte jag och älskling till Solna Centrum och shoppa lite. Eller Johan shoppa, jag var mest med för smakråd även om han inte lyssnar på mig. Han är så svår att handla kläder till den saken är klar. Men anyways, sen åkte vi hem duscha och gjorde iordning oss. Handla med oss mat att grilla från Hemköp. Sen åkte vi till Fridhemsplan och träffa Tessan där, åkte vidare till Alvik.



Tog bussen "hem till Ewe" i minneberg. De gick och handla lite sen lämna vi av lite saker och vänta in Robert och Pontus. Sen gick vi ner mot vattnet där grillen fanns och började grilla. Blev kotlett, potatissallad och majskolvar. Lite senare kom även Johans kompis Robin med sällskap och Andreas och Erik.

Var väldigt kallt att sitta där. Hade bara shorts på mig så vi fick gå och byta om, fick låna ett par mjukisbyxor av Ewe. När vi kom tillbaka gick vi till andra sidan av vattnet för Robert skulle bada. Det var så himla roligt. Han tog en uppblåsbar krokodil som nån unge hade lämnat kvar och låg och flöt på den, sen råka jag ge honom ungens handduk också. När ungen kom tillbaka fick han 100 kr för att han hade haft sönder krokodilen och använt handduken. Fair enough. Jag och killarna åkte hemåt/gick ut, medans Tessan och Camilla stanna hos Ewe.


Sötnosar!

En av de professionella bilderna vi tog på Niklas 30-års fest :D

I söndags kommer jag inte ihåg vad jag gjorde. Slöa väl mest. Började jobba igår. Var förvånadsvärt lugnt, ännu lugnare idag. Har gått igenom arbetsuppgifterna med en ny tjej idag som ska jobba lite extra bland annat vecka 32 när jag är ledig. Dagen igår gick snabbt men idag gick den betydligt segare.

Hoppas den går fortare imorgon.

Kommentarer
Postat av: Ewe

ja hoppas det e fredag snart :)

2011-07-26 @ 22:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0