Shopping runda @ Nacka

Bara 1 arbetsdag kvar sen har jag hela 2 veckors semester! Fan va underbart härligt det ska bli. I really need a break! Har varit en ganska fartfylld dag på jobbet. Har haft saker att göra hela tiden. Sen är typ alla på semester redan så vi har fått in sommarvikarier. De jobbar i jouren i alla fall på ISS där jag också är anställd fast jag har då heltidsjobb och är på samma ställe hela tiden, vilket är Nikon Nordic AB, om inte alla visste det än. Anyways, Pernilla är boss nu när Lise är på semester. Vi frågar henne så mycket hela tiden. Känns lite jobbigt att fråga hela tiden. Stackarn har så mycket annat att ta hand om. Men jag börjar absolut komma in i mina arbetsuppgifter.

Efter jobbet tog jag pendeln från Sola till centralen. Mötte Ewe och Camilla där. Vi stod och vänta några minuter på Micke som kom och hämta upp oss i sin bil, sen åkte vi till Nacka Forum och shoppa. Och påvägen dit Camilla bara: "Anna du har en spindel bakom dig!" Och jag blir ju helt hysterisk och Camilla skriker och försöker döda den men den smiter ner i sätet och ner på golvet, jag lyckades mosa den med skon som tur var. Sen när jag vänder mig om är det nån stor flygande insekt som sitter vid fönstret, vi blir ännu mer hysteriska och jag flyttar närmre Camilla, nästan så jag satt i hennes knä. Haha, fan va vi skrek. Micke tyckte nog vi var löjliga :P Men jag klarar verkligen inte av insekter. Värsta jag vet!

När vi kom fram gick vi först till Teknik Magasinet, Micke köpte högtalare som han ska ha med på kryssningen imorgon. Ewe, Camilla, Tessan och Tomas åker imorgon till Riga tills på söndag. Blir lite smått avundsjuk, men jag har så lite med pengar och sen har jag och älskling lite andra planer. Vi ska bland annat titta på en annan soffa, för de har krånglat till det. Men anyways.. Sen gick vi till New Yorker. Hitta jätte snygga kläder där. Vi köpte alla något där, sen var vi där så länge så vi hann inte med några andra affärer. Gick till något Asiat ställe och åt buffe. Fan va gott det var. Speciellt kycklingen. Gotta love chicken!

Detta handla jag idag.
Shorts, linne, BH och en tröja till Johan :)


Kommentarer
Postat av: Ewe

Så du köpte tischan till Johan ändå, grymt ;D hoppas han gilla den lika mkt som jag gjorde :P

2011-07-07 @ 23:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0