Off to Paris tomorrow!

Nu är väskan packad, imorgon blir det Frankrike med Johan och hans familj. Vi ska gå på bröllop. Mitt första faktiskt. Ska blir riktigt kul. Har laddat kameran så jag ska vara värsta paparazzin :P

Flyget går vid 12 imorgon från Arlanda. Är framme runt 15. Blir middag på kvällen, sen på onsdag är själva bröllopet och sen på torsdag blir det nån sorts brunch och sightseeing tror jag. Sen på fredagen åker vi hem.

Så det kommer bli lite tomt med uppdateringar nu under veckan. Men sen när jag kommer hem igen så blir det massor av bilder, promise! :)

Så.. see ya soon!

Kommentarer
Postat av: Ewe

ha så kul o fota mkt eftersom jag inte kmr vara där ;D gonna miss you. <3

2011-07-11 @ 23:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0