Niklas 30-årsfest

Jag har hamnat lite på efterkälken med uppdateringarna på sistonen. Men jag ska försöka bättre mig. Det har i alla fall varit en bra helg. Kanske lite för bra för min del. I lördags var det Niklas 30-års fest. Jag vakna runt 13 tror jag. Satt mest och sega framför datorn, hade inte tänkt att gå på festen men Ewe övertala mig. Johan kände sig smått dålig så han stanna hemma. Jag gjorde i ordning mig snabbt sen åkte jag till Fridhemsplan och mötte Ewe, vi hade följe hem till Niklas och Tessan.




Camilla var redan där, färdiga och fina. Var bara Ewe som skulle fixa sig. Sen en 30 minuter senare gick vi mot tunnelbanan och gick av vid Slussen. Fick gå en bit till Skyddsrummet som lokalen hette där han hade sin fest. Vi var bland dem sista. Men fint folk kommer alltid sist ;) Mingla runt lite och drack champange. Sen vid 18 tiden blev det dags för asiatisk buffé. Var supergott. Ewe blev lite smått berusad och satt mest och hojta och var glad.

Sen öppna Niklas alla sina presenter vid 21 kanske. Höll inte riktigt koll på tiden, och lite senare satte dansgolvet igång. Han hade fixat egen personlig fotograf och DJ. Sen kunde man ta egna foto om man ville i en liten hörna. Vi hade i alla fall galet roligt. Och som sagt, det blev lite för mycket för min del. Inte bra att blanda massa vin och champange. Vi dansa och spendera ganska mycket tid inne på toan. Och utomhus där alla rökte.


Sen vid 2 på natten stängdes lokalen och då fick folket för sig att de skulle basta, så någon, antar Niklas beställde massa taxibilar som tog oss till nån lägenhet som hade bastu nere i lobbyn. Lyxigt att bo där. De flesta tog av sig och basta medans jag, Ewe, Daniel och Tessan satt utanför. Men tillslut fick jag nog och ville hem, Danne följde mig till tunnelbanan och jag var väl hemma runt halv 5 på morgonen. En galen men väldigt rolig kväll/natt. Men nu måste jag ta det lite lugnt med drickandet :P


Igår åkte jag hem till Tomas, eftersom Ewe bor i hans lägenhet medans han är i Polen. Hon var sällskapssjuk så jag och Camilla sov över där i natt. Vi hade Sex and the City maraton i soffan och åt glass och kladdkaka. Jag fick sova i soffan medans Camilla och Ewe dela på Tomas säng.

Idag har vi varit på stan och shoppat lite sen blev det bio. Vi såg Baksmällan 2. Ganska rolig. Typ som den första fast lite galnare.

Nu är jag i alla fall hemma. Har ätit middag och hunnit titta på ett True Blood avsnitt i min och älsklings nya soffa. Den är så himla stor och mysig. Nästan så man skulle sova i den inatt :)

Kommentarer
Postat av: Ewe

awesome helg :) och mysigt att ni kom över!

2011-07-19 @ 21:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0