Flying at the speed of light

Söndag igen. Helgen gick alldelse för fort. Men roligt har man haft. I fredags var det ju min och älsklings 1-års dag så vi fira det, och igår blev det sol och bad med välrdens bästa kompis gäng.

Vakna vid 11 tiden. Åt frukost i lugn och ro sen åkte vi hemifrån vid 13. Johan ville inte följa med för han skulle träna, tråkisen, så jag åkte själv till T-centralen och mötte upp Ewe, Camilla och Victor. Det var stekhet ute så vi svalka av oss lite inne på Systemet och inhandla lite dricka :P





Sen åkte vi till Alvik till Tomas. Gick från tunnelbanan till Minneberg. Verkligen ett mysigt ställe han bor på. Jag hade lätt kunnat bo där. Nära till affären och nära till bad. Vi gick direkt och bada för vi var så varma, handla lite dricka och snacks med oss. Jag var en av de första att hoppa i vattnet. Det var så himla härligt. Kallt först men sen blev det varmare. Sen gick vi upp och la oss på gräset och sola och prata massa skit.

Sen mata jag och Camilla gässen och ankorna. De var riktigt hagalna, de väste åt oss, men till slut kunde de ta från handen utan att vara rädda. Camilla blev best buds med dem :P

Sen hoppa vi i och bada en gång till, denna gången var det betydligt kallare. Sen sola vi lite till, och vid 18 tiden gick vi tillbaka till Tomas lägenhet och fräscha till oss lite, sen gick vi ner och handla gott kött att grilla. Vi grilla på hans bakgård. Var riktigt mysigt. Och det blev 10 gånger godare på en riktig grill än på en-gångs grill. Jag var vrålhungrig så jag åt 3 köttbitar :P Tomas trodde jag var gravid haha.. men det är jag inte, var ju bara hungrig! ;P



Sen gick vi upp till lägenheten igen. De duscha i omgång, och vi sjöng Sing Star. Det var roligt att sjunga andra låtar än de jag har. Camilla och Tomas slog mig i en Queen låt som jag ledde i men i slutet tog de igen det. Hade knappt någon röst sen. Vid 11 tiden åkte vi in mot stan. Jag hoppa av i Fridhemsplan och åkte hemåt. Johan kom och mötte mig sen gick vi och la oss. Så det blev en tidig lördag för mig :) Men skönt att vara utvilad i alla fall.

Imorgon är det dags för 1 veckas jobb. Sen är det äntligen dags för 2 veckors semester! Som jag längtar!


Kommentarer
Postat av: Ewe

ännu en grym helg har gått :)

2011-07-03 @ 18:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0