365 dagar ♥

Idag är det min och älskis 1 års dag. Hurra för oss som lyckats hålla ihop så länge, och fler ska det bli. Han gör mig till den lyckligaste människan på denna jord. Johan, jag älskar dig! ♥

Dagen började inte speciellt bra. Var jätte trött imorse för jag har knappt sovit något i natt. Var så himla varmt i sovrummet. Måste införskaffa en fläkt! Och sen när jag skulle klä mig imorse hitta jag ett hål i en helt ny tröja, yay! Och inte kan jag lämna tillbaka den heller för jag har redan slängt kvittot och klippt av band och den där tvättlappen. Grrr på det. Får väl sy igen hålet med nån tråd med samma färg som tröjan.

Och sen när jag kom till jobbet var det oerhört mycket utfaktueringar, rättar sagt 112 kameror. YAY! Satt hela förmiddagen och 2 timmar in på eftermiddagen med dem. Kuul. Jag var så stressad att jag inte fick någon lunch, men jag var inte speciellt hungrig heller. Var så äckligt varmt och kvavt. Kändes skönt att få sluta sen klockan 16.30.


Dinner @ Wok House

Åkte direkt in till stan för att träffa Johan. Så jobbigt att behöva byta vid fridhemsplan för att ta sig till tc. Det blir dubbelt så mycket folk som det brukar vara. Tur man inte jobbar "inne" i stan i alla fall :) Solna är nära och bra. Men i alla fall, vi gick direkt och åt. Var utsvulten eftersom jag inte ätit någon lunch. Vi gick till vårat nya stamis ställe, Wok House. Fan va jag älskar deras mat, den är så delicious! Sen efter maten promenerade vi till Rigoletto för att gå på bio och se nya Transformers. Den var förvånansvärt bra. Små rolig och spännande. Absolut värd att se på bio. Sen åkte vi hem.

Imorgon blir det nog att bada om det är fint väder. Ska hinna träffa min kusin som är i stan också :)

Kommentarer
Postat av: Ewe

ingen lunch? fy vad trist =/

2011-07-02 @ 00:29:33
Postat av: SHORTY

grattis till er :) :)

2011-07-05 @ 12:36:07
URL: http://shortys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0