Your love keeeps lifting me higher higher..!!

Åh vad glad jag är idag! Måste bero på att Ewe är så glad, det smittar av sig ;) Och att jag har en så underbar pojkvän :D



Bara 2 dagar kvar tills Johan kommer hem från Egypten. Hoppas han har tagit massa bilder så man får se hur det ser ut där nere ;)

Anyways.. Ewe har bott här hos mig eftersom jag är ju helt ensam nu när Johan är i Egypten. Har varit hur mysigt som helst. Myst i varsin soffa och sett Vampire Diaries och massa filmer. Legat och pratat massa skit innan vi somnat och dansat massa :D Om jag inte bott med Johan hade jag och Ewe bott ihop, that's for sure ;)

Har jobbat igår och idag. Ewe var ledig igår men jobbade idag så vi hade följe på tunnelbanan, mysigt :)

Min förkylning är på bättringsväg också. Hade bara lite ont i halsen imorse, men jag tog Panodil och en Strepsil på jobbet. Gjorde susen.

Ska bara mysa ikväll och äta gott. Och imorgon ska vi gå ut, tror jag.. Ewe som har koll på det :P Jag har i alla fall alkohol kvar sen nyår så jag slipper köpa det.

Have a nice weekend everybody! :D
Trackback
RSS 2.0