Nyårsafton 2010-11

Denna nyårsafton var nog den bästa, i alla fall än så länge! Jag och Johan bestämde oss för att ha nyårsfest hemma hos oss. Bjöd väl in runt 60 personer, men vi blev ungefär runt 20 stycken. Tur det för det kändes verkligen som vi var fler :P

Tog det lugnt under dagen, hade redan handlat, städat och ställt iordning allt. Vi hade satt tiden 19.00 då gästerna skulle komma, men det kom folk innan det. *himlar med ögonen*

Vi var inte så många den första timmen. Vi underhöll oss med att spela el-chock spelet. Fick jätte stora stötar, gjorde fan ont. Johan tyckte bara det var skönt :S Och sen spela vi nån konstig variant av öl-spelet.





Sen runt 20.30-21 kom de flesta. Då kom festen igång mer. Blev lite många Tequila shots för min, Johan och Mirandas del ;) Inget gott var det heller. Så det ska jag fan inte dricka igen!

Vi sjöng SingStar lite och dansa och mingla allmänt runt. Sen hade någon bjudit med 3 indier. Ryser bara tanken av dem. När jag, Ewe och Tessan låg inne i sängen kom den ena in och stängde dörren och ville ta bilder på oss :S Jävla snusko! Jag bara: "Det är någon som spelar mitt spel, vi går ut och tittar" haha, vi flydde! Nästa gång kommer dom fan inte in!






Runt 3 på natten mådde inte Johan så bra, så jag bad Niklas (som är en riktigt schysst kille) säga till alla att gå. De var lite tröga på att fatta att festen var slut, men till slut var alla borta, förutom Ewe som skulle sova över här och Nichole som inte kunde få nån taxi. Så hon fråga om hon fick sova här.. Jag sa ja, snäll som jag är.. :/ Jag och Ewe städa undan lite. Kom väl till sängs vid halv 5 kanske. Hade svårt att somna först men till slut somna jag. Sov inget bra den natten. Gick upp vid 13 tiden. Nichole hade åkt hem så jag och Ewe gick och handla bakis pizza.

Det blev en lyckad fest tyckte jag. Dock hade jag gärna sluppit vissa personer, men man kan inte alltid få som man vill. Tyvärr..






Det absolut bästa var att det var 1 år sen jag och Johan träffades, och på nyårsdagen fira vi ett halvår tillsammans :) Och jag älskar honom överallt annat. Han är bäst <3

Han har åkt till Egypten med sin familj, så nu bor Ewe här hos mig. Tur det, för jag hade inte klarat av att vara ensam i en hel vecka! :P

Tänkte diska och städa undan lite i lägenheten. Ska gå och köpa frimärke och posta brev sen också. Ska jobba på torsdag. Så typiskt, enda dagen Ewe är ledig typ :P Fast vi har helgen ledig tillsammans. Då blir det utgång, om vi är friska ;)

Kommentarer
Postat av: Ewe

Klart vi är friska då :D Jag känner mig riktigt bra idag, verkligen på väg tillbaka. Kan nog träna på torsdag :)

2011-01-04 @ 13:33:31
URL: http://panicswitch.blogg.se/
Postat av: lovisa

sv tack så mtk:D

2011-01-04 @ 13:42:36
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: PETRAH AKA. SHORTY

svar: Hihi, det är skitkul :D Har du dansat förut? Det är helt underbart och man blir helt fast, det kan jag lova ;P hihi..



ÅH så bra :) behöver så mycket pepp jag kan få genom min resa hihi, nu jävlar. Beach 2011 here we come :)

2011-01-04 @ 19:39:17
URL: http://shortys.se
Postat av: SHORTY

svar: Jasså! Jo det tror jag nog du hade tyckt :) men det finns väl typ dansklasser på gym med? Du kanske kunde prova nåt sånt =)?



verkligen :D Jag är så taggad så det är stört. Det här är mitt riktiga försök nu, nu ger vi allt =)

2011-01-04 @ 20:03:27
URL: http://shortys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0