My baby's back!

Igår kom Johan hem från Egypten. Han har blivit charmigt brun. Nu känner jag mig verkligen blek brevid honom :P Måste fan sola lite solarium nu. Eller ännu bättre, kunde varit sommar nu i stället. Anyways, var så himla härligt att få krama om honom igen :)

Han hade köpt en riktigt snygg ask, med ett armband och nån cool sten till mig :) Perfekt för mina smycken. Tack babe! Love it.


Min snygga brunis <3

Var hos min jobbcoach igår också klockan 9.30. Blev ett snabbt möte, hon tipsa mig om lite jobb och några sidor man kunde skicka in sitt cv. Nästa gång, som blir nästa fredag ska vi öva på jobbintervju, frågor osv. Det känns positivt att ha henne som stöd. Hoppas jag får något jobb nu :)

Nu ska jag se senaste Desperate Housewives!

Kommentarer
Postat av: Ewe

jag vill också va brun! ge mig :O

2011-01-11 @ 13:26:46
URL: http://panicswitch.blogg.se/
Postat av: Johan

köp brun utan sol då blekis :P

2011-01-11 @ 13:39:14
Postat av: Dixi Wonderland

Svar: Mitt schampoo har ingenting med volymen på mitt hår att göra.



Om du kollar kategorin make-up How I do it så hittar du en film där jag visar hur jag gör mitt hår ;D

2011-01-11 @ 15:42:57
URL: http://dixiwonderland.com/
Postat av: SHORTY

svar: haha jasså :) ja fast man får ju "sampla" andra låtar så det var ju inget olagligt =P



Åh gjorde du? fysatan vad underbart. Jag tror verkligen på mig själv denna gång :) det här går så bra och kommer gå ännu bättre! Sjukt stolt :) nu kör vi liksom!

2011-01-11 @ 19:47:10
URL: http://shortys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0