Jobbintervju

Idag ska jag på jobbintervju på Mornington Hotel i Bromma. Ska vara där klockan 15.00. Blev tipsad av min jobbcoach, (som jag tycker alla ska ha om de är arbetslösa) att skicka in mitt CV till dem. Så jag gjorde det i måndags och igår ringde de upp mig och fråga om jag ville komma på intervju. Så snabbt ska det gå ;)


Ser hemtrevligt ut :)

Jag vill inte få upp mina förväntningar alldelse för mycket, hon sa att de inte hade någon heltidstjänst, men att man kunde jobba extra några timmar i veckan. Och det är alltid bättre än inget alls tycker jag :)

Igår blev det ingen träning, jag var så seg, är fortfarande det men jag ska träna efter intervjun. Gjorde inte så mycket igår. Satt mest vi datorn, var och handla lite på Willys, sen laga vi egen pizza. Blev hur gott som helst. Mycket nyttigare än de man beställer :P

Sen börja vi titta på nån konstig film. Winter's Bone. Hade sett den på tunnelbanan, på nån reklamvägg att den skulle vara så himla bra. Men inte fan var den det. Nog en av de segaste och ohändelserika filmer jag sett :P Inget jag rekomenderar. Efter det tog vi ett långt varmt bad. Blev jätte trött efter det, somnade i soffan. Gick och la oss vid 1 i natt.

Vaknade vid halv 11 kanske. Och nu sitter jag här, har ätit frukost och väntar på att åka iväg på jobbintervjun. Önska mig lycka till :)

Kommentarer
Postat av: Ewe

good luck hun :)



man ska aldrig titta på sånadär filmer med bra recensioner, det är bara djupt skit som alltid är urtrist!

2011-01-19 @ 13:09:32
URL: http://panicswitch.blogg.se/
Postat av: SHORTYS

svar: Tack :D den är från tryckdig.se jag vann den dock hihi :D andra gången ;p bäst! haha.



hoppas det gick bra på intervjun :)

2011-01-19 @ 20:21:46
URL: http://shortys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0