It's free.. day..

Helgen står vid dörren återigen. WOH! Men inte fan ska jag göra något än jobba. Fan vad jag älskar att jobba på helger, not. Sa ja att jobba för Tarek imorgon. Tänkte lika bra eftersom jag inte har något annat för mig och är fattig som en... fattiglapp?

Jag fick en ångesttanke innan. Jag hatar att tänka på pengar och allt som har med ekonomin att göra. Varför ska ALLT handla om pengar i dagens samhälle. Blir så trött på att tänka på det. Typ när man är och handlar, och man har lite med pengar så måste man alltid tänka efter vad man har råd med. Sen blir det så jobbigt när andra har mer pengar än en själv och kan köpa vad som helst. Hatar det! Men sen tänkte jag det ordnar sig alltid på något sätt, hoppas jag :P Äsch nog om det...


Längtar tills Vampire Diaries börjar igen, så jag kan dregla över Damon :P

Skulle varit på möte hos min jobbcoach men bokade om det tills på måndag istället. Fick sova ut lite längre, Johan fick gå upp halv 8 och jobba medans jag låg kvar. Blev väckt klockan 11 av Tarek som ringde och fråga om jag ville jobba för honom imorgon. Ville byta ett pass med honom i februari men det var något problem men skulle försöka fixa bort den på något sätt.

I alla fall, efter jag vaknat gjorde jag mig iordning och åkte in till stan och träffa Emelie. Gick på stan i typ 2 timmar, hon lämna in några papper om en lägenhet, sen åt hon på Vapiano medans jag titta på :P haha så är det när man är fattig. Sen försökte vi hitta nån biljett hem till henne men det verkade slutsålt överallt :P Men tillslut hitta hon. Efter det skiljdes vi åt, jag mötte upp Johan vid t-centralen, så åkte vi till gymmet.

Hämta ut mina framkallade foton också. Blev en del från nyår. Ska köpa fotoalbum och klistra in sen :) Jag älskar att pyssla med sånt. Ska bara ha råd att köpa det också :P See... pengar igen! Allt handlar om pengar.. damn it.

Duscha när vi kom hem sen gjorde vi en grymt god sallad med tonfisk och matvete. Skulle jag kunna äta hela veckan så gott var det.

Nä nu bablar jag på för mycket. Over and out...

Kommentarer
Postat av: Ewe

blir aldrig för mkt i bloggen ;D köp fotoalbum på ÖB typ, får man 3 för samma pris som 1 på åhléns

2011-01-21 @ 22:38:12
URL: http://panicswitch.blogg.se/
Postat av: SHORTYS

svar: åh tack söta =)=) haft en bra helg?

2011-01-22 @ 20:25:55
URL: http://shortys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0