Filmrecension

Kom hem från jobb för ungefär en timme sen. Är inte alls lika trött nu när vi ändrat jobbtiderna. Börjar klockan 7 på helger i stället för klockan 6. Jag får sova hela 45 minuter mer. Det behövs. Läste nånstans att man ska helst inte gå upp fören vid 6, något med att man sover bäst mellan 3-6. Och det stämmer nog. Är inte alls trött nu som innan :)

Allt gick bra på jobbet. Ska jobba imorgon också. Sen tänkte jag sätta mig ner imorgon och bara söka massa jobb. Fick reda på att jag inte fick konferensjobbet. Och det andra hotellet i Bromma har inte hört av sig alls. Dålig stil, när man säger att man ska det. Fick lite tips från Emelie om jobb. Alltid uppskattat. Så om ni känner nån som behöver anställa folk på ert jobb, säg till för jag tar nästan vad som helst :P

Igår var jag och Johan på födelsedagsmiddag. Johans kompis från gymnasiet fyllde år. Vi åt på nån vietnamesisk restaurang. Var ganska gott, fast väldigt dyrt. 220 kr person. Det gjorde ont i plånboken. Men det är så sällan vi är ute och äter ändå så. Var hemma vid 23. Gick nästan direkt och la oss, skulle ju upp tidigt och jobba.

Har precis beställt tågbiljetter ned till Skåne. Varför ska det vara så dyrt för? Och alla billiga tågbiljetter går som smör i solsken.

Glömde föresten att recensera en film jag och Johan såg för några dagar sen. Johan "tvinga" mig säger vi ;) att se på Paranormal Activity 2. Den var ännu läskigare än första filmen, och mycket bättre. Fy fan va rädd jag var sen efteråt. Gick efter Johan hela tiden haha. Den satte sina spår. För er som inte sett den så handlar det om en familj, mamman blir typ besatt av något. Mer kan jag inte riktigt berätta. Men nu förstår man första filmen mycket bättre. Denna filmen utspelar sig innan först filmen. Så man måste nästan se båda för att fatta dem. Men det är inga jag rekomenderar att ni ser själva om ni inte klarar av sånt :P



Kommentarer
Postat av: Ewe

haha aldrig i livet att jag kmr titta på de filmerna ;)

2011-01-29 @ 16:55:25
URL: http://panicswitch.blogg.se/
Postat av: Simone H

så jäkla rolig film! Inte dock inte så mycket.. men kul är den :P

2011-02-03 @ 11:09:57
URL: http://simoneh.se
Postat av: lovisa

Hej där!

just nu har jag en tävling på bloggen där du har chans att vinna en snygg bikini/monokini från fashionbox.se!

om du vill delta kan du kika bloggen för att läsa mer om regler!:)



ha en fin dag!

2011-02-03 @ 11:16:43
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Oh, den vill jag se!

Sett ettan och höll på att skita ner mig xD

Blev så rädd så man inte kan sluta skrika du vet..

Frågan är om man vågar sig på tvåan.. ;P

2011-02-06 @ 01:41:59
URL: http://bessys.blogg.se/
Postat av: Jonahtan

Guuu den där filmen var klen. ;)

2011-02-14 @ 10:47:13
URL: http://mrjwe.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0