Done and done..

Nu är mina två jobbintervjuer avklarade. Hade en igår på Mornington Hotel i Bromma. Fick sitta ner med 3 stycken tjejer som hade hand om olika avdelningar på hotellet. Var lite nervös. Men det gick ganska bra tyckte jag. De skulle först fundera lite och ringa min gamla chef sen skulle de höra av sig. Dock var det bara extratimmar jag kunde få.

Och idag var jag på intervju på Quality Hotel i Nacka. Jag var ganska nervös inför denna, tror jag hellre vill ha denna tjänsten eftersom det är på 75% och verkligen ett jobb jag vill ha, som konferensvärdinna. Hanna som intervjua mig var jätte trevlig och verkade positiv så jag håller alla mina tummar och tår att jag får det. Men det var många som hade sökt tjänsten så hon skulle återkomma nästa vecka. Jag vill inte få upp mina förväntningar för högt. Men håll tummarna för mig :)

Föresten, på vägen till intervjun så för första gången sen jag flytta upp hit kontrollerade de biljetterna på tunnelbanan. Jag såg att de satt på tåget när jag gick på men jag brydde inte mig så mycket eftersom de satt ner och prata och såg inte ut som kontrollanter, mer som väktare så jag brydde mig inte så mycket om det. Men sen när vi närma oss Fridhemsplan så helt plötsligt börja de kolla biljetter. Fyfan va jag fick panik då. Men jag visade mitt SL kort, så fråga han hur gammal jag var, eftersom jag åkte på reducerat (a). Jag sa jag var 19 och skulle fylla 20 i år. Han bara ja men då måste du byta ut kortet till helpris. Tur var skulle de gå av vid nästa station så jag fick ingen böter :P Men fyfan va jag fick panik. Skakade som fan efter åt. Fan va pinsamt också, killen som satt mittimot kolla lite konstigt :P ALDRIG mer att jag åker på reducerat. Vill fan inte uppleva det igen haha..

Imorgon ska jag på möte med min jobbcoach klockan 10. Efter det skulle jag kanske träffa Emelie. Sen blir det att träna med Johan efter han slutat jobb vid 15. Vet inte vad som händer i helgen. Har inte så mycket pengar så finns inte mycket att göra.

Ska snart iväg till Johans föräldrar och äta middag :)

Kommentarer
Postat av: Ewe

ascool header!! men fan får jag musche för? :P va ju inge fint! älskar bilden till höger på dig o tjejerna, den är assöt. o mittenbilden är såklart en klassiker. du måste berätta hur du gjorde headern :O jag vill oxå.



haha känns som alla fuskar tills de blir skrämda sådär :P jag har aldrig vågat, fick min scare innan jag ens va 20 för att de va så noga med leg.

2011-01-20 @ 20:56:55
URL: http://panicswitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0