Boyband nostalgiiiiii....

Helgen är över, och det är måndag igen. Jobbade både lördag och söndag. Hade inte så mycket gäster. Kanske 40 stycken. Var nån utländsk grupp från mellanöstern skulle jag tro. En av killarna tittade på mig varje gång jag gick ut från köket. Jonahtan retades och sa att min älskling var precis här haha.. Men det finns bara en för mig och det är Johan! ;)

Igår hade jag en kväll för mig själv. Johan jobbade nämnligen så jag passade på att se en gammal Backstreet Boys konsert på youtube :P Johan HATAR nämnligen när jag spelar deras låtar :P Så jag passa på igår när han var borta. Det var ganska kul. Fick lite nostalgi. BSB och Westlife var mina stora pojkbands favoriter när jag var yngre, nu har jag vuxit i från det, men visst är det kul att ibland lyssna på deras låtar igen :)





En av favoriterna från BSB. Älska denna videon ;)


Och min absolut favorit från WL.
Kommer ihåg att jag älska deras blåa ögon i denna videon ;)

Sov länge idag. Gick och la mig redan vid 21.30 igår. Sen vakna jag när Johan kom hem vid 1.30 i natt, men somna om igen och vaknade inte fören vid 11 tiden.. Var skönt att sova länge efter att man gått upp klockan 4.45 i helgen.

Åt liten frukost sen åkte vi till Sumpan för att träna. Skulle egentligen tränat vid Fridhemsplan men Ewe hade försovit sig så vi träna i Sumpan i stället. Blev bandet i 30 minuter och lite magövningar. Undra hur lång tid det kommer ta innan man ser resultat på magen? Blir så frustrerad att man inte kan se det direkt :P

Inget jobb i veckan, som det ser ut nu i alla fall :( Har varit duktig idag och sökt lite jobb, bland annat säljare på Agria och skickat in CV till ett hotell i Bromma :) Fick svar direkt från hotellet, att han skulle vidarbefodra mitt mail till chefen. Håll tummarna för mig!

Nu blir det att se ett nytt avsnitt av Desperate Housewives. Slutade så spännande sist.

Kommentarer
Postat av: Ewe

vi får hålla tummarna för varandra att vi får jobb snart ;D

2011-01-17 @ 22:20:20
URL: http://panicswitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0