And beside me is where I want you to be

Tror jag suttit här i 20 minuter och försökt börja skriva något. Haha.. men det slutar med att jag fastnar på msn eller facebook. Men nu ska jag försöka skriva utan avbrott.

Jobbade igår mellan 6.00 och 14.00. Gruppen från förra helgen var fortfarande kvar och killen stirra lika mycket fortfarande. Känns nästan lite pinsamt att gå utanför köket nu :P Anyways.. Dagen gick ganska fort. Påvägen hem satt jag och var skit nervös för att det skulle komma några kontrollanter. Jag är helspänd varje gång jag ska åka nånstans :P Tänkte åka på reducerat tills det tar slut, vilket är den sista januari. Så nu sitter jag helspänd och har mobilen i handen i fall att de skulle komma, så kan jag bara skicka iväg ett snabbt biljettsms :P haha jag är rolig jag ;) I've learned my lesson.

Hm.. hände inte så mycket igår. Satt mest vid datorn, och sen titta jag och Johan på Terminator 2. Helt klart den bästa av dem. Sen somna jag ganska fort, sov hela natten, vaknade bara till när Johan gick upp för att jobba, men somnade direkt igen, hörde inte ens när han gick. Sov till 12. Har bara segat idag. Var och handla lite på Willys innan, och jag laga mat till oss idag faktiskt. Brukar vara Johan som lagar mat, eller så gör vi det tillsammans. Men idag fick jag ett ryck och lagade kyckling med curry. Blev helt okej :)

Imorgon ska jag på möte med min jobbcoach. Väntar spänt att få höra från mina intervjuer också. Sen efter mötet ska jag träffa Ewe för att träna. Känner mig taggad. Har inte tränat sen i fredags och jag har svullat i helgen :P

Sen får jag skynda mig hem så fort jag kan för Johan ska på roadtrip med Martin. De ska bila ner till Tyskland och köpa booze. Jag har beställt vin. Märkt att jag blivit lite beroende av vin på sistonen.. I feel a little craving after it. haha.. ALKISVARNING! Men i allafall, så jag får hem fort och pussa lite på honom innan han åker.



Jag vill också åka på roadtrip. Hade varit grymt kul att göra det i typ sommar. Jag och Ewe satt och prata om det innan. Samla ihop ett litet gäng och bila till Göteborg och gå på Liseberg. Hade varit så himla roligt. Får samla ihop ett gäng i sommar och göra det fan! Blir inte så dyrt om man är många heller, då delar man på kostnaden :)

ÅH, imorgon börjar alla serier. Eller de flesta börjar sändas nu i veckan. Exciting. Nu har man något att titta på igen. Let's see... jag tittar på: Desperate Housewives, 90210, Gossip Girl, Two & a Half Men, Vampire Diaries, Grey's Anatomy och Supernatural. Tror det var alla.

Nej nu bablar jag på för mycket igen :) God natt sverige!

Kommentarer
Postat av: Ewe

jaaa vi måste köra roadtrip :) åh vänner, bil, bra musik, sommar och liseberg. bara skratta o njuta av livet. fyfan va kuuuul!

2011-01-23 @ 23:57:34
URL: http://panicswitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0