9 januari 2011

Är helt ensam hemma nu. Känns så tomt utan Johan :( Var så bra att Ewe kunde bo här hela veckan, hade inte klarat av att vara ensam en hel vecka. Eller jo, det hade jag väl men jag hade varit deppig som fan :P Men nu har hon åkt hem till Vallentuna igen. Och imorgon kommer älsklingen hem. Äntligen! Ska pussa och krama honom så jag spricker :D

Igår var det fest. Jag och Ewe åkte först till Fridhemsplan vid 21 och mötte Nicholaij för att lämna hans kamera, sen åkte vi direkt till Karlaplan och mötte upp Erik som vi skulle förfesta hos. Andreas, 2 tjejer och en kille var redan där. Vi spela lite Wii, jag kom sist på bowlingen. Fan va dålig jag var, jag som brukar vinna i bowling, i alla fall på riktigt då. Sen spela vi lite Guitar Hero, det var jag inte heller bra på. Har aldrig gillat det, sjunger hellre SingStar :)



Vid midnatt begav vi oss in till stan, stället vi gick till hette Collage. Inget jättebra ställe. Bara ett litet dansgolv och ganska tråkig musik. Men vi dansade som fan. Det var riktigt roligt. Känns i ben och fötter nu.

De stängde redan klockan 3, blev lite besvikna så vi gick och "tröst åt" på McDonalds. Bland det bästa som finns att äta junkfood efter man festat :P Alla åkte hem på olika håll, och jag slapp åka hem själv eftersom Ewe bodde här ;) Mysigt. Är så creepy att åka själv så sent på blåa linjen, massa utländska läskiga killar :P

Vi var väl hemma vid 4 kanske och kom i sängs vid halv 5. Var så skönt att få lägga sig ned efter allt dansande. Sov väl till typ 11.30, vaknade av att jag fick sms från Johan. Sen gick vi till Willy's och handlade lite. Hade tänkt köpa med thaimat men de hade stängt så det fick bli McDonalds igen :P

Fyfan vad mycket skräpmat vi har ätit denna veckan. Not good. Men nu är det nog. Ska träna träna och träna ännu mer. Måste ju komma i form till sommarn!

Nu ska jag snart titta på film. Tänkte se Eragon som visas på tv 4 nu klockan 21.


Kommentarer
Postat av: Ewe

åh längtar till nästa helg, då måste jag fan dansa igen ;D

2011-01-09 @ 21:43:45
URL: http://panicswitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0