27 januari 2011

Jag sitter spänt och väntar på att få svar från de två intervjuerna jag var på förra veckan. Ingen har än så länge hört av sig :/ Hoppas på svar i morgon eller på början av nästa vecka. Annars är jag tillbaka på ruta ett igen. Får söka nya jobb.

Har varit i stan idag och köpt nya träningsskor. Köpte ett par snygga på Stadium. De var riktigt sköna också. Så nu kan jag träna lite bättre och springa ute :) Ska snart dra iväg till gymmet och testa skorna. Har inte tränat sen måndags, så det behövs.



Sen ska jag mysa med lite serier. Har nytt avsnitt av 90210 och Gossip Girl, och imorgon kommer ett nytt från Vampire Diaries :) Lövely.

Kommentarer
Postat av: emyly

Brukar oftast inte bli något när dom inte hör av sig typ dagen efter :( :/

2011-01-27 @ 17:51:15
URL: http://www.nattstad.se/emyly
Postat av: Ewe

skitsnygga skor :) hoppas de funkar lika bra också

2011-01-28 @ 00:48:18
URL: http://panicswitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0