14 januari 2011

Sitter och äter frukost (Allbran flingor) medans Johan är ute och springer. Fattar inte hur han orkar springa ute i detta vädret. Jag nöjer mig med bandet på gymmet i stället, mycket bättre :P Ska dit sen om några timmar och svettas. Tänkte ta bandet idag i stället för crosstrainern, och givetvis träna magen massa :)


Fan va snygga vi är i 3D-brillorna :P

Igår var vi på bio. Såg Narnia: The Voyage of the Dawn Treader. Blev 3D, inget märkvärdigt egentligen, tycker bara det är jobbigt för ögonen. Men vi fick bra platser, högst upp, nästan i mitten. Var inte så mycket folk heller och inga småbarn. Själva filmen var väl helt okej, men jag gilla de två första filmerna bättre. Sen är det lite tråkigt att inte de två äldre syskonen var med. Den får 3/5 solar.



Ska jobba i helgen. Både roligt och tråkigt. Roligt för att jag gillar mitt jobb och kollegor, men tråkigt att behöva gå upp tidigt och att det just är helg. Blää på det. Men det brukar gå fort...

Trevlig helg folks!

Kommentarer
Postat av: Ewe

snygg bild:) jag sprang så mkt igår att jag har sjuk träningsvärk idag haha. blev totalt 1 timme på bandet igår :P

2011-01-14 @ 14:16:58
URL: http://panicswitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0